La mare, la Constanta

Luni am fost la Bucuresti, la control, si, pentru ca m-am intors cu vestea buna acasa, ne-am hotarit sa mai facem un drum pina la mare, la Constanta.

La Catedrala Sf. Petru si Pavel fusese adus Briul Maicii Domnului, si, dupa ce am trecut si noi pe la racla (desigur, nu am stat la rind) si am vizitat catedrala, am fugit repede sa vedem marea.

Spre norocul nostru, am prins o zi foarte albastra, fara vint, cu multi pescarusi si o mare cit se poate de calma. Nu am mai vazut coltul asta de lume – cazinoul, faleza, portul – de foarte multi ani – aerul era foarte placut, sarat si revigorant, si l-am simtit de departe, dinainte de a vedea marea. Am facut o plimbare luuuunga pe faleza si pentru citeva ore am uitat de toate problemele.

Ne-am intors la noi acasa noaptea (foarte) tirziu, obositi, fericiti si cu burta plina (!): pe drum am oprit la un popas – ni se facuse brusc pofta de mici si bere – pe linga asta, am mai terminat o ciorba de burta, berea a fost fara alcool iar eu nu am reusit sa beau deloc pentru ca a venit foarte rece. Pe scurt, a fost o zi cit se poate de reusita.

Drumul la mare mi-a deschis pofta de Balcic: cit de curind, mai inspre vara, intr-o zi fara obligatii, o sa ajungem si acolo.

3 Răspunsuri to “La mare, la Constanta”

  1. Si mie mi-e dor de mare, acolo m-am nascut, dar acum sint in Iasi… Alex, nu ne stim personal, stiu ca primesti sute de mesaje de genul asta, dar nu ma pot abtine, pentru ca stii tu din reclama: „lucrurile pe care nu le spui se pierd”.😉
    So, vreau sa-ti spun un lucru pe care l-am invatat de curind de la un om tare intelept: „Multumirea vine atunci cind intelegem ca lucrurile pe care ni le trimite Dumnezeu sint mai bune pentru noi decit cele pe care ni le dorim noi insine”. Mie mi-a placut mult… si am realizat ca asa e.
    Eu stiu sigur ca ziua in care totul va fi bine este din ce in ce mai aproape. Nu uita ca dispui de cel mai strong capital: iubirea familiei si a Gentiliei, a tuturor celor care te-am imbratisat macar o data si a celor care-ti scriu asa, ca mine. Cred ca stii singur ca nu vei redeveni niciodata cum ai fost, ci… vei deveni mai bun, cel mai bun „tu” (ti-o spune un om care a trecut cu bine prin ceva asemanator si care… stie cum e). Acum e doar perioada aia in care pinza tabloului se trateaza cu acid pentru a dainui.🙂
    Sa fii mai increzator cu fiecare privire in ochii celor care te iubesc! Toate bune! Sper sa ne vedem odata si-odata cu totii (bafta la voturi lui Andrei!)!

  2. … eu n-am mai fost acolo de cand am plecat la simpozion la constantza in locul tau >:)

  3. Cred că şi acum am o poză cu voi(tu, profa, Manu, Frunzy şi Alina) de pe faleză, din CT. Ţin minte că m-am ofticat destul de tare că n-am mers şi eu, dar mi-a trecut repede🙂

Lasă un răspuns

