Nori de mai

Uite ca ne-am luat cu faptele si am ramas in urma cu vorbele!

Nu stiu voi ce-ati facut in ultimul timp, dar noi ne-am miscat mult-mult in ultima vreme. Am avut o saptamina dinamica, inceputa de simbata trecuta cu o zi fantastica, plina de nori de mai, pe care i-am urmarit de pe faleza. Ne-am hotarit sa facem din ce in ce mai multe iesiri afara, iar zile ca astea nu trebuie ratate.

In aceeasi seara au venit in Tulcea prietenii nostri din Iasi, cu care am iesit la bere-limonada-cafea-suc-de-fructe, la o terasa de pe malul Dunarii. A fost extrem de placuta reintilnirea cu ei toti: mi-a dat sentimentul ca timpul nu trece chiar bezmetic, si chiar daca ar fi asa, e reconfortant sa stiu ca am ramas cu totii aceiasi.

Duminica am mers la Seara ruseasca – acesta fiind chiar motivul vizitei iesenilor, unde Raduga a urcat pe scena teatrului Jean Barthes, alaturi de alte grupuri de dans si cintec traditional rusesc din Tulcea.

Dar inainte de asta, am urcat cu totii, in haine de vara si in formatie completa, la Monument, amenintati in permanenta de citiva nori de ploaie suparati.

Perspectiva asupra Tulcei a ramas uimitoare, dar nu pot sa nu remarc faptul ca pina si peisajul asta larg, deschis, a inceput sa se modifice sensibil. Era si timpul!

La finalul unei plimbari pe faleza ne-am strins la poza si am depus un oarecare efort sa incapem cu totii, asa ca, va rog, apreciati rezultatul!


2 Răspunsuri to “Nori de mai”

  1. Tulcea noastra draga.. si plina de locuri si amintiri placute… Mi-e dor si mie.. de toate locurile alea..de pasari.. de gradina botanica.. Posturile tale ma fac sa cred ca..si acolo e bine.. ca si acolo se pot realiza oameni.. si mai ales cei carora le place natura..

    Cat de faine erau iesirile alea la birdwhaching… imi dadeau placuta impresie ca sunt „parte din natura”… ca si eu sunt o bucatica din salbaticia din delta…
    o bucatica de mirific……

    Sa ne povestesti in continuare, cu aceeasi pasiune, despre pasari, peisaje si locuri necunoscute de multi dintre cei din jurul nostru… In felul asta nu uitam de noi, de acasa, de sentimentul ala de libertate nemarginita, si cine stie, poate venim si noi mai des pe acolo… singuri sau cu alti prieteni pasionati de natura, sau fotografie…

  2. Cred ca cel mai important lucru pe care l-ai descoperit in tot timpul asta este ca exista oameni adevarati, prieteni cu adevarat!

Lasă un răspuns

