Birdwatching la Dunarea Veche

Trebuie sa o spun direct: sintem foarte dezamagiti de situatia din tara asta: ieri, pe la amiaza, am fost sa votez. Pe la orele serii am aflat ca prezenta la vot a fost cam anemica. Peste tot in tara. Mi-au venit in minte tot felul de etichete atribuite celor care au ajuns prea obositi sa isi exercite dreptul la vot: ce sa fie? ignoranta, inconstienta, lipsa de discernamint?

Nici Andrei nu a intrunit numarul suficient de voturi pentru a obtine postul de consilier judetean. Am fost cu totii dezamagiti, de-a valma, de prezenta la vot si de rezultate.

Trecind peste asta, azi am prins putin curaj si am ajuns si la dentist. M-au cam trecut emotiile, am uitat cum este sa imi intre un ac de seringa in gingie, cautind sa imi amorteasca nervul. Spre disperarea mea tacuta – neobservata de ceilalti – efectul anesteziei nu a trecut chiar in doua ore, cum preconizase medicul, ci in vreo cinci. Am umblat o jumatate de zi cu papilele gustative debusolate, reduse la incapacitatea de a intelege gustul unei alune.

In incercarea de a imi distrage atentia de la urmarile – temporare, e adevarat – vizitei la stomatolog, am fugit din Tulcea intr-una din cele mai relaxante zone verzi din imprejurimi. La Dunarea Veche obisnuiam sa vin foarte des cu prietenii, la birdwatching sau la un vin fiert, iarna (la termos).

Asta e perioada in care zona este inundata, deci este cea mai frumoasa din an – foarte multa apa, salciile inecate, verde crud si foarte multe pasari, spre bucuria mea. M-a incercat nostalgia dupa vremurile in care veneam cu binoclul la mine si ma afundam printre tufisuri, mai aproape de balta si de pasari.

Dumbraveanca (Coracias garrulus)

Stirc de noapte (Nycticorax nycticorax)

Tiganus (Plegadis falcinellus)

Ne-am trezit cu o rata in drum, am vazut citeva egrete, dumbravence, lisite, rate si puii lor, stirci de noapte si tiganusi (de care nu am mai vazut ce citiva ani buni).

2 Răspunsuri to “Birdwatching la Dunarea Veche”

  1. Ma bucur ca esti atat de binedispus si abia astept sa te intorci din China si sa plecam cu totii in delta sau undeva la mare si sa ne alergi pe plaja… sau sa imi pui piedica sa ma bagi cu capul in nisip…>:D<abia astept sa devii Alexu nostru drag dintotdeauna…

  2. salut, spune mi te rog cum ai ajuns in zona asta; sunt pasionat de birdwatching, dar nu stiu unde sa ma duc in RO
    multumesc, tudor

Lasă un răspuns

