News letter from Qingdao, China

Ne pregatim sa scriem postul asta de fix doua saptamini, adica din ziua in care am ajuns in China.

Dupa un zbor de 14 ore peste Asia a fost foarte dificil sa ne acomodam noului fus orar, asa ca pentru citeva zile am umblat ametiti, preferind somnul oricarei alte activitati din clinica. Clima e ciudata, un cer luminos, de o culoare inexpresiva, ca un nor urias, un aer foarte umed si niste calduri incredibile la orele amiezei. Este motivul pentru care oamenii umbla cu toate geamurile lasate in automobil, domnisoarele poarta umbrelute de soare, si cei mai multi dintre ei prefera bicicletele. Parcurile sint foarte verzi in partea asta a lumii, de unde se vede ca oamenii simpli sint de cele mai multe ori cel mai aproape de natura.

Locuim toti trei la etajul 9 (VIP ward), la camera 4, si pe palierul nostru mai sint citeva familii de romani. Am invatat sa gatim, sa ne trezim foarte devreme in fiecare zi pentru acupunctura, electro si fizioterapie, sa cercetam imprejurimile seara, cind se racoreste (doar un pic!) si sa dormim cite un ceas la amiaza, ceea ce nu faceam decit foarte rar in tara.

Personalul medical nu vorbeste engleza foarte bine, asistentele aproape deloc si ne exersam limbajul international al semnelor, asta pentru ca sectia stem-cells-implants e deschisa aici abia din februarie. Altfel, arata mereu foarte multa bunavointa si zimbesc in permanenta.

In ceea ce priveste tratamentul medical, in momentul acesta ma aflu in convalescenta dupa al doilea implant spinal. Imediat dupa ce am ajuns aici am facut un test pe coloana pentru a verifica daca exista vreun blocaj la nivelul lezional. Faptul ca rezultatul testului a fost bun arata ca operatia de corectare a angulatiei pentru care am venit pregatit in China nu este necesara deocamdata. In acest moment cel mai indicat este sa fac toate implanturile cu celule stem si sa urmaresc cu atentie evolutia corpului meu in urmatoarele 6 – 8 luni, cit le ia celulelor nedeterminate stem sa devina celule nervoase, dupa care voi face urmatoarea serie de investigatii si, la reevaluarea cazului, se va lua in considerare operatia.

Outdoor activities

Zilele ne sint pline, asadar, programul e foarte obositor, si dupa-amiaza se cer citeva ore de somn, fiindca e prea cald sa faci orice altceva. Quingdao este un oras turistic, dar nu se devoaleaza asa, oricum. Trebuie sa iei un taxi si sa faci aproximativ 40 de minute pina la coasta marii galbene. Duminica trecuta am reusit sa facem o excursie downtown si am vizitat catedrala catolica din Qingdao (citit Cin-dao), un templu buddhist si Giancio Pear, un promontoriu care inainteaza in Marea Galbena, o zona deschisa si foarte aglomerata.In rest, seara, cind nu sintem obositi si cind nu avem nimic in program iesim la plimbare, prin parcurile din apropiere.

O sa incercam de acum sa fim consecventi si sa va trimitem macar mai multe fotografii, daca nu mai multe mesaje de aici, din China.

p.s. va salut pe toti si va multumesc pentru toate mesajele de incurajare pe care le-am primit pe blog la plecarea in China!

4 Răspunsuri to “News letter from Qingdao, China”

  1. ciao alex ma bucur ca ati ajuns cu bine in China si sper din tot sufletul ca acolo sa se intample un miracol si nu iti pierde niciodata credinta in DUMNEZEU .fii optimist si ai sa vezi ca incet incet ai sa devii iarasi omul care ai fost.Iti doresc din inima multa sanatate si mult noroc .ITI TRIMITEM
    UN PUPIC EU SI PRIETENII MEI

  2. saluta-i din partea mea pe Martin si pe Amanda, sunt niste oameni extraordinari, si sper k celulele sa -si faca efectul. La mine nu au avut mare succes 🙂

  3. Alex, te uiti de sus la Gentilia? 😉 Ma bucur si simt ca te vei face bine. Te-ai si ingrasat! – prin asta vreau sa zic ca arati bine, nu iei acest compliment precum il iau fetele :)) Ma bucur ca sunteti bine! Gentilia, mereu te-am admirat pentru dragostea pe care i-o porti lui Alex. Sunt convinsa ca sunteti pe aceeasi lungime de unda. Va pupic si va imbratisez cu drag! Sanatate multa, Ius

  4. Iustik,
    trebuie sa confirm, Alex s-a mai implinit: de la mincat orez cu betisoare! 🙂 Cred si eu, cind ai pofta de viata iti vine si pofta de mincare!
    Sper sa o tinem tot asa, cu vesti bune!
    Te imbratisez cu drag, deocamdata fara my better half, care se face bine la Mangalia!

Lasă un răspuns

