We’re back!

Nu ne-am tinut de cuvint in legatura cu vestile si cu fotografiile din Qingdao, blogul asta arata cam prafuit, cam obosit, asa, si nu am lipsit decit o luna … Cit am stat in China nu am avut deloc acces la blog, nici o adresa wordpress nu putea fi accesata din China, laolalta cu alte adrese pe care obisnuiam sa le vizitam.

Incepem acum seria de povesti, derulate retrospectiv, melancolic, dinamic, fotografic sau „reconstitutiv” ( 🙂 ) inainte ca toate amintirile noastre sa dispara in tirziul cetos al memoriei. Ceea ce trebuie spus acum, neintirziat, e ca Alex e bine, ca si-a facut toate implanturile, ca se simte bine si ca am deschis, prin calatoria asta „initiatica” o spirala a noilor sperante.

„Hope is a good thing; I accept all the help that I can get” i-a spus Dave lui Alex intr-o dupa-amiaza calma in sala de recuperare, si vorbele astea mi-au ramas grefate in minte. Cu ele ne-am intors in Romania, si cu amintirea bunavointei oamenilor cu care am lucrat, cu zimbetul irezistibil al lui Danielle, cu amintirile cu Jessica si cu toti ceilalti chinese friends, cu bucuria lucrului facut si cu emotia tuturor lucrurilor ramase inca nefacute.

De data viitoare dam drumul la povesti, ne auzim curind!

5 răspunsuri to “We’re back!”

  1. astept in continuare raspuns de la voi si sa auzim ca lui alex ii merge mult mai bine iar tu gentilia esti de admirat nu il lasa niciodata asta este iubirea cu adevarat

  2. Tinere, scuzele mele ca n-am putut sa ajung la Bubu sa te vaz.. Examenele astea! Dar hei… tot cheful din timpul anului, inclusiv si cel la care ai fost si tu 😉 trebe sa-si spuna cuvantul si sa se vada in restante, nu ? 😀 Numa bine… Sa nu cumva sa aud de rau de tine ca ne suparam si… sper sa ajung sa te vaz… poate strangem gasca intr-o zi si-ti picam intr-o vizita… Asta desigur doar asa spontan si dezorganizat, ca altfel nu cred ca se poate…
    Sanatate maestre! Sanatate!

  3. hey frumuseilor,

    welcome back!!!!!!!! numai bine acum sunteti pregatiti cu povesti proaspate pentru cand ne vom intalni…in caz ca ati uitat, draga de mine vina in romania pentru 5 zile mari si late, pe 25 septembrie!!! Abia astept sa ne intalnim!!!!

    pup

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  4. Alex e plecat momentan la Mangalia, sa se faca bine 🙂 dar nu vreau sa va lasam fara raspuns, so:

    @cristina: multumim pentru mesaje si pentru gindurile bune, si eu am certitudinea ca de acum alex va intra intr-o noua etapa, mai buna, desigur! (daca nu cumva a intrat deja 🙂 )
    Iti scriu pe mail.

    @orhan: lasam pe mina voastra (dez)organizarea vizitei, noi o sa avem grija sa facem loc in casa pentru toata lumea, la noua adresa!
    O sa-si faca si Alex aparitia pe blog pe saptamina viitoare, asa ca am sa va las sa discutati pe larg despre subiect …
    Deocamdata va transmite (criptic) salutari de pe malul marii!

  5. Maria, draga noastra,
    nu am vrut sa te lasam atita amar de vreme fara raspuns, sintem si noi abia reveniti in blogosfera din tari straine, fara acces la wordpress.
    Alex se intoarce din Mangalia weekend-ul viitor, pe 28 cel tirziu. Da-mi un semn cind ajungi in Iasi, o sa ii facem o surpriza! Abia astept sa ne revedem!
    O imbratisare calda!

Lasă un răspuns

