La multi ani, Gentilia!

celebrationMiine, dupa calatoria planificata in Erfurt, te invit la ‘Station 33’ la un pahar de vin rosu.

Je t’aime, je t’embrasse.

Alex

10 Răspunsuri to “La multi ani, Gentilia!”

  1. La multi ani Geni! Sanatate si calde imbratisari!
    va pup cu drag,
    Catalina

  2. La multi ani, Gentilia(recunosc ca nu stiam cand e ziua ta). Ma bucur nespus ca sunteti bine. Imi cer scuze pentru absenta mea,dar…apar diverse probleme ..trebuiesc rezolvate. Abia astept sa veniti acasa si am vorbit deja cu Ducu sa facem o vizita incognito pe la Iasi sa va pupam si sa va imbratisam. Va pup si aveti grija de noi. Keni

  3. Rectificare:Vroiam sa zic sa aveti grija de „voi” 🙂

  4. Nu ma cunosti, nu te cunosc, dar..LA MULTI ANI. Din partea mea, si a tuturor voluntarilor ACED. >:D<

  5. La multi ani Geni… Pe langa traditionalele urari de bine iti doresc sa ai la fel de multa energie ca si pana acum.. si aceeasi incredere in voi doi.. Reintoarcerea in Romania e o noua etapa… spre globtrotteri 🙂

  6. La multi ani Geni! Am aflat ieri, pe la miez de noapte ca e ziua ta, cand Victor isi cauta agitat telefonul pentru a-ti lasa un mesaj…asa ca iarta-mi urarea „decalata” cu o zi :). Va pup pe amandoi!

  7. Nu prea stiu cum sa raspund unor mesaje de aniversare, asa ca am sa spun pur si simplu ca va multumesc din suflet, urarile voastre mi-au facut ziua mai frumoasa decit era…

    Acum trebuie sa spun ca invitatia lui Alex, care mi-a adus atitea ginduri bune din partea voastra, a ramas din pacate suspendata. Vinul rosu s-a baut, dar nu in pahare inalte ca la restaurant ci fierbinte si aromat, pe una din stradelele din Erfurt, ca sa ne incalzesca si sa ne puna singele in miscare. Mai ales Alex, care si-a tinut nasul bine ascuns pe sub fular, a apreciat stacana (si jumatate) de vin fiert care i-a revenit pe drept.

    @Keni: va asteptam oricind pe la Iasi, nu e nevoie sa o mai spun, nu-i asa?

    @cowish: multumesc mult, tie si ACED-ului, pentru tot 🙂

    @ Bianca: acum am si mai multa incredere! Si in Romania o sa fie bine, avem si acolo de construit cite ceva

    @andra: imbratisarile noastre amindurora, mercic pentru gindul tau si lui Victor pentru mesajul lung! salutari Oanei, lui Alex si lui Cili 🙂

    @catalina: tu stii deja ca ne e dor de tine, sper sa ne vedem curind!

    Multumesc inca o data pentru mesaje si poate avem sansa sa ne vedem in tara, noi deja ne facem bagajele! Va imbratisam pe toti,

    Gentilia (si Alex care straluceste in absenta – dar numai in acest mesaj)

  8. Desi nu mai e 25 noiembrie…LA MULTI ANI!
    Mi-am amintit pe 25 si tot pe 25 am si…uitat…Ce mai faceti?
    Va imbratisez si ma gandesc la voi.Pup.

  9. Hallo Alex and Gentilia! :o)
    It wars nice to hear your voices. The correct email adress is karlrose57@web.de. Unfortunately I couldn´t understand what you mean with “elastic strips on your hands”. How wars your trip home? How long have been on the road?
    Good by!

  10. Hallo, Bärbel!
    so nice to hear from you on the blog, and so soon!
    Thank you for your mail adress, we will write you more about out trip back home and about those strings on your personal mail.
    We’ll also send you some pictures, and please visit the blog in the next days, we are preparing something nice!
    Until we write, you must know that we are ok, and practicing our Vojta skills at home 🙂

    Miss you!

Lasă un răspuns

