E destul de mică bucătăria mea/ Da-ncap toţi prietenii mei în ea

Nu este nimic mai frumos decît să-ţi petreci weekendul cu prieteni care, neputînd veni din Bucureşti de ziua ta,  îţi fac o surpriză la sfirsit de saptamina.

Sîmbăta ne fusese şi aşa o zi reuşită – am încercat să ajungem în Grădina Botanică cu Lavinia, am dat o raită prin Copou şu am băut o cafea în parc, în timp ce se făcea foarte frig şi se lăsa seara.

În ziua aceia Bubu, Rocky, Victor, Andra şi Dragoş au făcut 600 de km să petrecem un weekend împreună. Am avut mult de recuperat şi ne-am povestit nepovestitele, ne-am reactualizat glumele, ne-am simţit bine împreună – aşa cum se întîmplă mereu atunci cînd circumstanţe faste ne ajută să ne regăsim la aceeasi adresa.

În general s-a dormit puţin în cele două zile şi noaptea dintre ele –  cînd faci un drum atit de lung pentru cîteva ceasuri somnul e o pierdere de vreme, reprizele sînt prin urmare scurte şi dense  – şi am bănuiala că la capătul acestei aventuri Dragoş a dus în maşină spre Bucureşti patru oameni fooooarte obosiţi.

Poate vă întrebaţi de ce am stat cu toţii în cea mai mare parte a timpului înghesuiţi  unii într-alţii într-o bucătărie mică (dar foarte deschisă 🙂 )? Se înţelege … mai de foame, mai de sete, mai de drag, dar mai ales pentru că Dragoş, le cuisinier chef, ne-a asigurat meniul cu delicatesuri şi pentru că Manu este o gazdă excelentă.

Poate nu am avut şansa să o spun suficient de tare: mulţumesc pentru surpriză şi vă mai aştept cu drag, oricînd!

blogblog11blog2blog3img_14111img_1460

3 Răspunsuri to “E destul de mică bucătăria mea/ Da-ncap toţi prietenii mei în ea”

  1. CLAUDIA DITCOV Says:

    La multi ani din suflet Alex!!!!!mi-e fff dor de tine si deabia astept sa te revad….te pup dulce si iti doresc toate cele bune!!!cu drag claudia ditcov..

  2. La multi ani Alex! inca o data pe ziua de azi… sa stii ca si mie imi este dor sa mai vorbim.. mereu ma las dusa de probleme de la servici… si uit de prieteni si de pasiuni…

    insa ne auzim curand 🙂

  3. @Claudia: multumesc pentru urari si pentru ca ti-ai amintit! Si eu astept cu drag sa ne revedem. Salutari familiei Ditcov! (Cornel e in siguranta aici cu noi, in vizita 🙂

    @Bianca: te imbratisez cald si iti intorc gindul bun! Cind va fi sa vorbim, o sa avem multe de povestit!

Lasă un răspuns

