6 Martie

comunism3Aparent o zi ca oricare alta, însă, într-un mod inexplicabil, total diferit de celelalte zile, m-a apăsat in permanenţă gîndul că totuşi astăzi trebuie să se întîmple sau să se fi întîmplat ceva, vreun eveniment deosebit, ziua cuiva. După îndelungi cercetări, după ce i-am interogat şi obosit pe toţi din casă (în special pe Gentilia), pot spune că mi-am găsit linistea: azi mi se emite factura telefonică, azi e ziua bunicii lui Manu, ziua unui prieten al Gentiliei, ba chiar in ziua de 6 martie se instalează guvernul comunist in România, ceea ce mi-a adus aminte şi de satul vecin de cel al bunicii mele, care nu putea sa se numeasca altfel decît 6 Martie (foarte inspiraţi, i-au schimbat acum putini ani numele în Sălcioara).

Iată că pînă la urmă nu este o zi chiar atît de nesemnificativă; vouă nu v-a atras nimic atenţia?

Lasă un răspuns

