Întreabă-mă cum am cîştigat un Firmin

Am anticipat cu o precizie uluitoare, am zis-o limpede şi am gîndit-o şi mai şi: ziua de vineri 13 o să aducă ceva bun, cu toată aura ei anarhistă. Am găsit pe bloguri o întreagă literatură pe subiect şi un cuvînt nou şi interesant care defineşte teama superstiţioasă de aceasă zi:  paraskevidekatriaphobia, din paraskevi = vineri, “dekatri = 13 şi phobos = frică (în greacă).

Revenind la povestea cu norocul,  la sfîrşitul zilei de vineri am făcut un experiment simpatic de care nu v-am povestit.  Terorista de cărţi a propus pe blogul ei un concurs simplu în care punea la bătaie un volum din Firmin. Aventuri din subterană (Sam Savage) de la editura Polirom. Pentru că e un blog la care apelăm foarte des pentru recomandări de lectură, am preluat ideea şi ne-am înscris; şi pentru că a fost un proiect comun de testare a norocului, s-a înscris şi Manu cu cîteva minute înainte de închiderea concursului. Ghiciţi deznodămîntul de sîmbătă la extragerea de cărţi (dintr-un pachet de cărţi de joc pentru cei 40 de participanţi)? Am cîştigaaaaaaat! Adică Manu, dar să nu uităm, a fost o iniţiativă comună 🙂

Cel mai frumos moment este acela in care ti se adeveresc presimtirile pozitive. Şi e şi mai frumos să cîştigi pentru prima dată în viaţă un oricearfi, cu atît mai mult o carte. Cred că vom face o lectură dechisă, trei oameni sigur vor citi cartea asta, iar după aceea intenţionăm să o dăm mai departe.

Totuşi! Ain’t this something ???firmin-300x290

Un răspuns to “Întreabă-mă cum am cîştigat un Firmin”

Lasă un răspuns

