Basarabia anticomunistă

Vorbesc cu Alex la telefon şi îmi spune cu o voce îngrijorată că în Republica Moldova se întîmplă ceva. Apoi aflu că în Chişinău tinerii au ieşit în stradă, de ieri, nemulţumiţi de rezultatele alegerilor, graniţa este închisă, tensiunile se acumulează.

Basarabia anticomunistă are chipul tînăr, de 20 de ani  şi a ieşit în stradă.

img_9432img_95391img_98601

Fotografii de Ion Grosu

2 Răspunsuri to “Basarabia anticomunistă”

  1. Libertate!!!!!!

  2. Noi am aflat de ce se intampla la Chisinau de la voi, nu avem televizor si nu prea suntem la curent cu ce se intampla.
    Aseara am stat pana tarziu pe net sa vad care e situatie, am prins chiar radio Vocea basarabiei…destul de trist.
    Azi dimineata am vazut ca s-a oraganizat un „Comitet de Salvare Nationala”..pare atat de cunoscut cu fostu FSN, pacat, sper doar sa nu repete greselile noastre…:(

Lasă un răspuns

