Diesel

Acum trei ani locuiam pe starda Albineţ, o stradelă din zona Ţicăului, plină de case, grădini cu viţă şi flori multe şi pisici locatare. Pe coama dealului era o casă înaltă, veche, cu ferestre deschise seara spre stradă, vara cu precădere, şi , din cînd în cînd, atunci cînd ne întorcem tîrziu acasă, ne aşezam pe trotuar preţ de 5 minute în faţa casei. În fiecare seară, dincolo de perdelele uşor prăfuite – banuiam noi, cineva exersa la pian.
Într-una din serile astea foarte tîrzii am găsit o pisicuţă rătăcită, tigrată, care a prins drag de noi, s-a instalat foarte confortabil în braţele lui Alex şi a dat drumul la motoraş. Diesel a fost prima noastră pisicuţă şi am ţinut-o trei luni într-o casă a cărei curte era locuită de un cîine.

…Sîmbăta asta am petrecut un weekend foarte plăcut la Adriana şi Ducu, un fel de experiment de aclimatizare în casa altuia, cu care prilej am adoptat un nou mîţ-Diesel de aproximativ acceaşi vîrstă şi arătare cu prototipul. E suficient de mare să facă ravagii prin casă, dar încă prea mic să ştie să toarcă, foarte jucăuş şi cel mai cuminte în somn. Adorabil!

Diesel si Sasha


my favourite

7 răspunsuri to “Diesel”

  1. Ce frumos e…. sa va bucurati de el!!! si sa-l iertati cand se va urca pe perdele sau va strica tapiteria de pe canapea 🙂

    Am avut si eu o pisicuta, cateva luni de zile, Musette o cheama. Era foarte energica insa am fost nevoita sa o dau. Toata ziua statea singurica in casa iar noaptea avea chef de joaca.. ajunsesem ca un zombi. Ma musca de nas, de urechi, de degetele de la picioare… ajunsese sa ma traga si de par… in desele ei momente de „iubire neconditionata”…
    si mai miorlaia si la Adi (colegul de apartament), in fiecare dimineata, pana il trezea (evident ca ii mai aplica si lui tratamente de iubire cand prindea usa deschisa).
    Si cu toate astea am fi suportat nebuniile ei, insa a venit proprietara in tara (are fobia animalelor tinute in apartament) si am fost nevoita sa o dau. Acum are un iubit, il cheama Pisu, e mult mai in varsta decat ea (insa nu cred ca ii deranjeaza pe nici unul :P) si e la fel de nebuna ca atunci cand era la mine. 🙂

    • Merci Bianca, ne bucurăm de motan din prima zi 🙂 E un simpatic, a început să toarcă tot mai des, dormim împreună, ne jucăm îmreună. Are un program foarte strict: doarme, apoi alearga ca nebunul după toţi ciucurii din casă, după tot ce-i lucios, după tot ce mişcă, mănîncă după care adoarme frînt cîteva ore bune.

  2. Catalina Says:

    da da, mi-aduc aminte de vremurile de pe albinet…cum ii spunea cainelui ala? nu reuseam sa intru in casa din cauza lui. noroc de Gentilia 🙂

    • Cătă, îl chema Tedy „epilepticu”, dacă îţi mai amiteşti. Îmi era şi mie antipatic, era tot timpul morocănos şi imprevizibil.
      Ţi-ai luat bilete pentru Depeche? Am înţeles că, din păcate, s-a amînat concertul 😦 , s-ar fi înbolnavit Dave..

      • Catalina Says:

        No, nu mi-am mai luat bilet la Depeche, am mai schimbat genul de muzica pe care il ascult si nu ma mai pasioneaza atat de mult incat sa ma duc la concert…asa ca nu am pierdut nimic 🙂 oricum Depechu’ o sa aiba mereu locul lui in inima mea 🙂 aaaasaaa, Tedy il chema mai sa fie

  3. Ioana Terchea Says:

    deci bestiutza asta e adorabila! m-am uitat la mai multe poze cu voi doi si se pare ca v-ati lipit unul de altul. imi face o pofta teribila sa il strang in brate pe al meu Scama care are acelasi stil. te pup Alex si sper sa te revad curand. o sa ma tin de „fusta” lui Tudor cand mai trage o fuga pe la voi 😉

    • Te aşteptăm cu drag! Mai ales Diesel, care e nerăbdător să mai apară cîte cineva pe la noi, să se mai joace cu el. E foarte sociabil, o să vă înţelegeţi de minune 😉

Lasă un răspuns

