…şi ar mai fi ceva

Am primit nişte bani în cont. Un demers anonim pentru care îmi exprim recunoştinţa aici; altfel, nu ştiu cui spun mulţumesc.

Ştiu că e criză şi că e o perioadă dificilă pentru fundraising şi sponsorizările se obţin greu; cred, totuşi, că se poate ajunge în vara asta la recuperare la Standing Start.

După cum am mai afirmat în alte rînduri, recuperarea trebuie să fie un proces continuu, dar pe lîngă ceea ce fac eu în fiecare zi mai sînt multe de învăţat, şi din păcate sistemul românesc de recuperare nu oferă pre multă inspiraţie. Bazele evoluţiei mele (atîta cîtă este) şi  toate lucruile bune pe care le-am descoperit, valorificat, cîştigat şi care m-au ajutat să merg înainte nu au avut decît în puţine rînduri „marca” românească.

Ideea de bază este că într-o asemenea situaţie nu există prea multe alternative, iar pentru afecţiunile cele mai dificile e nevoie de fondurile cele mai mari: iată cel mai afurisit paradox din societatea în care trăim.

Postez încă o dată numerele de cont şi reiterez invitaţia de a mă anunţa dacă aveţi cunoştinţă de linii de finanţare, firme sau companii care au birouri de sponsorizări sau adrese de contact care mi-ar putea folosi.

Cont RON:  RO 88 RZBR 0000 0600 0986 2642

Cont EURO: RO 10 RZBR 0000 0600 0986 2688

Cont USD:   RO 13 RZBR 0000 0600 0986 2717

(SWIFT: RZBR ROBU)

Raiffeisen Bank, Agenţia Tulcea, titular Luchici Alexandru, împuternicit Luchici Andrei.

Ca să închei cu o vorbă mare: mă înclin!

Lasă un răspuns

