And the summer begins

Se anunţă vremuri grele, monşer. Am trăit în mare viteză în ultima perioadă, e timpul să revenim.

Se apropie sesiunea (de fapt, ce mai! e deja aici), am pierdut posibilitatea de a face două săptămîni recuperare  în  Bucuresti pentru ca Motivation îşi schimba sediul, sintem in permanenta hartuiti  cu acte, recomandari medicale, dosare care trebuie trimise peste tot pentru a obţine decizii-aprobari-alte acte pentru niste drepturi pe care ar trebui, in principiu, sa le pot accesa fiindca sint asigurate de stat. Iar daca nu sint bani la stat, lucruile se complica din nou.

Si peste toate, vin caldurile cele mari…

Cu toate of-urile insa, dincolo de faptul ca a fost o perioadă cam ameţită pentru noi, ne-a fost  şi bine. Începutul a fost marcat de adoptarea lui Diesel care astăzi a mîncat prima placintă cu brînză din viaţa lui şi a rămas fără unghii, pentru că deja învăţase să le folosească mult prea bine 🙂

Am mai avut apoi un weekend fooooarte dinamic, care a răscumpărat cumva perioada de „şedere la domiciliu” . Sîmbătă am fost la Tudor şi Elena: am vazut Choke (dupa Chuck Palahniuc) – un film ciudăţel, dar antrenant – am fost răsfăţati cu clătite delicioase şi am dat iama în ceainăria Greenfield din bucataria celor doi.  Duminică am evadat din oraş cu prietenii: a fost o zi fantastică, foarte verde, relaxantă, petrecută pe o pajişte plină de flori mici, galbene, într-o zonă foarte liniştită („necălcată”) de la marginea Iaşiului. Ca element-surpriză, merită menţionat că au mai venit în urma noastră cîteva grupuri prin zonă, dar iată, la sfîrşitul zilei nimeni nu a lăsat în urmă „semne de civilizaţie”.

What else? Am reluat legatura cu o prietenă foarte dragă plecată din ţară de ceva timp şi am fost într-o vizită scurtă la Universitate – două chestii care mi-au făcut bine, amestecîndu-mi puţin emoţiile.

O perioadă frumoasă. Ensoleillée.

papadie

Lasă un răspuns

