Out Birdwatching

A trecut mult timp de cînd nu am mai practicat birdwatching-ul, un ”sport” foarte drag mie. Astăzi, însă, am avut ocazia să petrecem cîteva clipe minunate pe marginea lacului Aroneanu, din apropierea Iaşilui, uitîndu-ne prin lentile. A fost o zi înnorată, cu foate mulţi cetăţeni ieşiţi la grătar prin împrejurimi, dar chiar şi-aşa tot am văzut cîţiva stîrci pe fugă, două coţofene simpatice şi nu în ultimul rînd, peste lac, un fazan foarte preocupat cu penaju-i colorat. În rest, multe cîntece de păsări, ascunse prin desişuri, iar înainte de plecare, alungaţi de un început de ploaie, ne-a tăiat calea un bizam grăbit.

Overall, a fost o zi reuşită, iar începînd cu astăzi, sînt convins că vom mai avea ieşiri ”pe teren” şi cu alte ocazii.

IMG_3097

6 Răspunsuri to “Out Birdwatching”

  1. Epureanu Cosmin Says:

    Salut! Numele meu este Epureanu Cosmin, sunt in EUdivers unde fratele tau Andrei de da o lectie de viata si imi pare bine ca l-am intalnit. Sper ca si u cat mai curand sa te faci bine si sa vii in „familia” noastra sa pui si u umarul la treaba :D. Multa sanatate iti doresc si sa te faci cat mai repede bine…. Salutari de la tulcea

    • Bună, Cosmin! Merci pentru gîndurile bune. Mă bucur că sînteţi activi în asociaţie, să ştii că atunci cînd va sosi clipa, voi veni cu drag alături de voi. Pînă atunci spor la treaba şi la cît mai multe proiecte! 😉

  2. Alex…ce faci tu? Sper ca esti bine…Te imbratisez cu drag, pe tine, pe Geni, Manu 🙂 Aveti grija de voi!

  3. Hey! Bună Andra! Eu sînt bine, tocmai am terminat cu proiectele din sesiune, avem kineto care vine la domiciliu, Gentilia mai are mîine ultimele examene, în Iulie mergem cîteva zile într-o tabără, în Văratec, printr-o fundaţie, Manu este în Bulgaria cu bursă, Lavinia în Franţa. În mare cam astea sînt ultimele veşti 🙂
    Tu cum mai eşti? Ce planuri ai pt vară?
    Te pupăm şi noi 😉

  4. Sunt bine, saru’mana 🙂 Din ce in ce mai entuziasta si mai prinsa cu munca. Am adunat in palmares 2 interviuri care au „prins bine” Daisy Business. Unul e cu formidabilul, Dan Senzationescu (cunoscut si ca Diaconescu)…care (fie vorba intre noi, n-am tinut neaparat sa il intalnesc) ne-a dublat traficul, si altul, mai putin „vandabil”, cu carcotasul Huidu, care m-a facut sa rad cu lacrimi o ora cat a durat interviul…

    In rest..poate ca am dus-o si mai bine, dar nu ma plang 🙂 Astept concediul care se va lasa cu o plimbare la Sulina (sper!)

    Sper sa fiti ok si va strang in brate..tare, tare 🙂

  5. Normal că a dublat traficul, nu degeaba e Senzaţionecu 😉 Ştii că pe Şerban l-am cunoscut şi noi in Bucureşti, în cicumstanţe mai puţin oficiale şi mai puţin fericite. Ne-a înveselit şi pe noi cu cîteva vorbe de spirit, a fost o placere să-l cunoaştem.
    Sulina… da, fain! Într-o zi o să mai ajungem şi noi acolo. Trebuie să revedem marea şi stîncile de la Sulina, şi cimitirul, bineînţeles! Sper doar ca pînă ajungem şi noi acolo să nu ajungă să fie hoteluri, megastructuri şi alte bazaconii de beton construite pe plajă.
    Te pupăm şi noi, ai grijă de tine! 🙂

Lasă un răspuns

