Scurt, între sesiuni

Aşa, pe diagonală, sesiunea asta a fost parcă mai dificilă şi mai lungă decît cea din iarnă, dar e bine că nu s-a terminat încă. Zile pline şi multe schimbări organizatorice, cîteva planuri vagi legate de următoarea perioadă  – Lavinia a plecat în Franţa, Manu pleacă acuş în Bulgaria, trebuie să ne hotărîm cui rămînem şi dacă nu există totuşi posibilitatea să ne facem şi noi bagajele pentru Marea Britanie. Deocamdată, la cum se prezintă lucrurile, e mai mult spre nu😦

Dacă vreţi să ştiţi ce am mai făcut în ultimă perioadă ensemble, ei bine, am ieşit mult între sesiunile de fizio şi sesiunile de studium, am fost la Filarmonică, la vot, la medicul de familie, la stomatolog şi ieşim miercurea asta la Ateneu. Dacă reuşim să ne organizăm cu timpul, poate ne iese o escapadă în Grădina Botanică, la expoziţia de trandafiri.

Pînă la următoarea revedere, cît îmi aleg eu tema pentru licenţă şi trimit ultimele proiecte pentru facultate, vă las nişte poze. De sus în jos –  Filarmonica, Palatul Culturii, Podu Ros şi, ei bine, nu vă miraţi, Eternitatea.

Dirijorul francezIMG_3283Filarmonica IasiAlex&Ge, Manu&MadaLe palaisPodu Ros

Lasă un răspuns

