Breaking News :)

inventează-ţi viitorul!

Probabil că nu vă mai amintiţi de articolul în care vă povestea Gentilia cum a depus un dosar pentru o bursă într-o zi de vineri 13, în ultima zi a termenului impus de Fundaţia Dinu Patriciu.

Ei bine, acum cîteva zile am primit prin telefon vestea ca dosarul meu a ajuns unde trebuie şi că fundaţia a hotărât să îmi acorde o bursă pentru ultimul meu an universitar de la Geografie în cadrul programului „Inventeză-ţi viitorul”. Telefonul acesta neaşteptat m-a emoţionat puţin. A venit cu o veste care mi-a redat speranţa că lucrurile pot merge înspre bine dacă eşti pregătit să le cauţi şi dacă te străduieşti puţin să le aduci mai aproape de tine.

Sigur că, altfel decît statutul oricărui alt student din România, prioritatea mea este – şi deocamdată nu are cum să fie altfel – recuperarea. Dar iată, recîştigarea unei vieţi active şi echilibrul care trebuie să se instaleze între efortul de recuperare şi o viaţă socială normală presupune recîştigarea tuturor lucrurilor care ţineau de viaţa mea de dinainte de accident şi asta înseamnă şi finalizarea studiilor.

Faptul că o fundaţie din România îmi oferă o bursă, alături de 501 alţi studenţi pentru ultimul meu an universitar este, în sine, extraordinar. Şi extraordinarul acesta nu stă atît în valoarea materială a bursei, cît în faptul că ea mi-a fost, totuşi, acordată. Ea vine ca o confirmare a faptului că viaţa într-un scaun rulant poate şi trebuie să  conţină toate datele şi provocările unei vieţi normale, depline – doar că toate acestea sînt (ca o diferenţă specifică) obţinute printr-un efort mai mare atunci cînd trebuie să foloseşti o rampă fiindcă nu poţi să urci trepte.

Îmi place mult denumirea programului: „Inventează-ţi viitorul!”. Sigur că uneori viitorul nu seamănă nici pe departe cu ce ţi-ai imaginat că poate fi, însă fiecare dintre noi vom avea întordeauna măcar opţiunea de a încerca să-l facem să semene cu ceea ce ne dorim de fapt. Mai sînt, iată, şi oameni dispuşi să te ajute.

Investiţia în educaţie e o decizie înţeleaptă. Mulţumesc Fundaţiei Dinu Patriciu pentru încrederea în viitorul meu.

Nu vreau să închei postul înainte de a spune că, în parte, responsabilă pentru reuşita obţinerii bursei este chiar Gentilia. Mulţumesc!

12 răspunsuri to “Breaking News :)”

  1. Totul, dar absolut totul, se compensează. Şi cum nu obosesc să spun, de când cineva mi-a rostit verde în faţă cuvintele astea, good things happen to good people. Felicitări!

  2. Felicitari! DRaga prieten, desi poate te-am vazut doar prin facultate sau poate nici macar nu stii cine sunt, nu doresc sa-ti urez decat multa bafta in ultimul an, multa sanatate si forta de munca si daca ai nevoie de ajutor, poti sa-mi scrii la aceasta adresa de email viorc2001@yahoo.com. Am terminat aceeasi facultate, prin 2000 si poate-ti pot fi de folos. Acum locuiesc in Bucuresti insa poate pot ajuta de la distanta. As fi fericit sa pot ajuta un Om care lupta sa se afirme si lupta si va castiga examenul vietii sale. Felicitari fundatiei condusa de D.Patriciu si multe bucurii tuturor celor cu suflet larg si bun! Vio

  3. Felicitari Alex, felicitari Gentilia!!!

    Imi imaginez efortul depus de voi pentru a ajunge dosarul, in timp util, la fundatie iar pentru acest lucru nu pot decat sa va admir mai mult decat am facut-o pana acum, mai ales ca ati castigat si bursa respectiva.

    E adevarat, nu suma conteaza ci faptul ca poti demostra lumii ca VREI si ca POTI.

    Va imbratisez!

  4. Cristina (vara :) ) Says:

    Hei!
    Felicitari atat tie, cat si Gentiliei. Daca ati trecut de probele de foc ale zecilor de formulare, de moacele acre si neprietenoase ale functionarasilor si de ziua de vineri 13, atunci in continuare totul nu poate sa fie decat bine 😀 Putem include cu mandrie in categoria „moarte secretarelor” si o poveste cu final fericit.
    Si ma bucur ca e a voastra.
    Va imbratisez cu mult drag si spor! 🙂

  5. 🙂
    Mulţumim Cris! Spor şi ţie în tot ce faci. By the way, ce mai faci? Dan?

  6. Cristina (vara :) ) Says:

    Pai suntem amandoi prin Bucuresti. Dan se ocupa cu diverse chestii :D. Eu sunt in anul 2 la master (anul viitor imi dau dizertatia) si lucrez part time ca editor la un site. Imi pare rau ca nu ne-am vazut cat ai fost aici la recuperare (nu am stiut ca esti prin zona 🙂 ), dar poate data viitoare.

    In general suntem destul de ocupati si visam la zilele de vacanta cand putem sa stam degeaba, de obicei intr-o scurta vizita pe la Tulcea :D.

    Foarte pe scurt, cam atat despre noi.:)
    Te pupic!

  7. Ar fi fost într-adevăr frumos să ne vedem în Bucureşti. Nici o problemă, cu siguranţă ne vom vedea data viitoare. Sperăm să mai ajungem prin Buc cît mai curînd.
    Baftă la master!
    Eu tot plănuiesc să încep să lucrez la licenţă, dar tot nu reuşesc. Trebuie să mă învrednicesc odată.
    Salutări şi lui Dan.
    Hugs!

  8. Cristina (vara :) ) Says:

    Da… e cam greu cu invrednicitul. Si eu trebuie sa ma apuc de dizertatie si ma tot imbarbatez. 🙂 Noi mai avem acces la niste baze de date (cred, sper sa mai fie functionale parola si userul – ii erau oferite lui Gabi de la facultate in perioada cat a facut doctoratul si el a cam terminat…), asa ca, daca ai nevoie de ajutor cu materiale pentru licenta, let me know!
    Spor! 😀

  9. Cristina (vara :) ) Says:

    P.S.: Pentru o comunicare mai eficienta (daca ai nevoie de materiale sau… poate altceva 🙂 ) imi poti scrie la catuna_zb@yahoo.com. E si id de mess.

Lasă un răspuns

