Sleeping mode

Pare-se că vremea bacoviană de afară nu ne-a afectat numai pe noi. Nu de puţine ori l-am surprins pe Diesel cu privirea fixată în geam, contemplînd pisiceşte la prima lui toamnă. Iar de cînd au mai scăzut temperaturile, locul preferat al motanului este, după cum se vede mai jos, caloriferul. E cel mai simpatic atunci cînd îşi caută poziţia cea mai confortabilă. Cînd în sfîrşit reuşeşte, după multe frămîntări, cam asta este poziţia preferată. 🙂

Diesel the cat

Un răspuns to “Sleeping mode”

  1. da, il inteleg..cam asa dorm eu dupa o sedinta de condus. noutati: m-am apucat de scoala de soferi si nu e usor deloc…Diesel asta imi face o pofta de somn, si eu care ma gandeam sa mai invat ceva la legislatie..mai bine somn! :))

Lasă un răspuns

