8-13 nov

IMG_8693Am făcut ce am făcut, am fost unde am fost şi tot în grădina botanică am ajuns. Un weekend timid însorit, dar chiar şi aşa a fost foarte plăcută scurta noastră plimbare. Împreună cu Lavinia, cu care nu ne mai văzusem de la începutul verii, acum recent retournee din Franţa, am avut a după-amiază liniştită, răcoroasă, contemplativă, într-o grădină cenuşie, puţin tristă, în toamna asta deja înaintată.

IMG_8708Am băut şi un vin fiert ca între prieteni şi cu Dani, cu care, după foarte mult timp, am reuşit să ne revedem.


Săptămîna asta am avut şi musafiri, Mirela şi Andrei, cu care am făcut o mulţime de plimbări. Am văzut oraşul noaptea de la etajul 13 al hotelului Unirea, am ajuns şi pe Bucium unde am prins o vreme limpede şi o privelişte fantastică. Tot noaptea am făcut şi o plimbare lungă în parcul Copou, care deja se pregăteşte de sărbătoare, ca tot oraşul de altfel, cu perdele de luminiţe, beculeţe, brăduţi şi alte bazaconii.

blog

În cîteva cuvinte, au fost cîteva zile frumoase, cît se poate de pline. Mire te mai aşteptăm cu drag pe la noi 😉

IMG_8793

De acum Gentilia o să lucreze în continuare la Cambrige, eu o să-mi îndrept mai mult atenţia spre facultate,  iar din 24 plecăm la recuperare în Techirghiol pentru o perioadă. S-avem spor! 🙂

IMG_8842IMG_8753

visual

6 Răspunsuri to “8-13 nov”

  1. Etajul 13… o da! Pare-se că prietena mea a ştiut unde să ne ducă…
    Frumos oraş aveţi voi acolo…
    Chiar aşa, mult spor în Techirgiol!

    • Chiar este un oraş frumos 😉 Dacă mai ajungi pe aici e musai să vezi oraşul noaptea de pe Bucium. Doar să prinzi vreme bună 🙂
      Cît despre Techirghiol merci mult, avem nevoie!

  2. Ma bucur foarte mult ca ai realizat acest site, si ca ne tii la curent mereu cu informatii care privesc evolutia ta. Te iubim mult, ne rugam pentru tine si vreau sa stii ca si noi avem nevoie de tine!!!! Va pupacim, Cici.

  3. Cici, ce surpriză! Mi-ar fi plăcut şi mie să ştiu ce faceţi şi voi. Nu aveţi drum prin Iaşi? Vă aşteptam cu colindul 🙂 Vă îmbrăţişăm şi noi cu drag!

  4. pai, eu sunt Italia muncesc la o firma de ingineri, am avut necazuri in ultima perioada, am avut o sarcina care nu a ajuns la bun sfarsit pentru ca in luna a 4 am aflat ca placenta era goala, nu se formase copilul, am ajuns prin spitale, dureri sangerari,suferinta, lacrimi, sperantze spulberate. Incerc sa-mi fac o viata de familie dar este foarte greu, nu poti sa ai cateodata ce iti doresti oricate sacrificii ai face pentru asta. M-am resemnat gandindu-ma ca toate sunt trecatoare si ca Dzeu ma iubeste orice s-ar intampla.Cateodata imi doresc sa mai fiu in liceu, unde nu shtiam ce inseamna durerea vietii in profunditatea ei…Andra este la doctorat, se chinuie mult, are probleme si cu sanatatea, cu pancreasul etc…dar inca traim si asta inseamna ceva….si noi ne-am fi dorit sa mai colindam cu suflet curat unui alt suflet curat….suntem aproape, va imbratisam, si nu uita dragostea nu cade niciodata!

    • Cici, îmi pare rău că lucrurile au luat aşa o turnură. Ştiu ce înseamnă să primeşti aşa o lovitură pe neaşteptate. Fruntea sus! O să urmeze şi zile mai însorite.
      Mă bucur că eşti cu ochii pe blog. Cel puţin aici ne întîlnim mai des decît în alte condiţii. Te pup! Şi pe Andrada 😉

Lasă un răspuns

