Sunny Days

După două săptămîni de toamnă monotonă a ieşit soarele şi pe strada noastră. Aproape două săptămîni cu aceiaşi nori grei, cu aceeaşi vreme încărcată, cu aceeaşi senzaţie că în clipa următoare se va înnopta. Vreme lungă am umblat buimaci prin casă, năuciţi de astenie, dependenţi de cafea şi ceai negru.

Îmi amintesc de anii trecuţi cînd ascultam ploaia din casă,  cînd urmăream furtuna de pe balcon, cînd se năpusteau tunetele peste oraş. Acum parcă s-au schimbat puţin lucrurile, afară e frig şi atît, nu e ploaie, nu e vînt iar singurele tunete vin de la bormaşinile meseriaşilor care s-au apucat la sfîrşit de toamnă să izoleze blocul. Unde e ploaia de altă dată? Tunetele, fulgerele? Ştiam că toamna este anotimpul ploilor…

Cum ziceam, a ieşit soarele şi am ieşit şi noi puţin prin cartier. Acum ne permitem să facem plimbari mai lungi, mai confortabile. În preajma alegerilor primăria a avut grijă să refacă majoritatea trotuarelor de pe străzile principale, iar spre surprinderea noastră chiar au făcut o treabă bună. Mă bucur că au acordat mai multă atenţie rampelor, care lipseau cu desăvîrşire pînă acum.

Aseara am fost la Ateneu, la teatru. Ion Sapdaru a pus în scenă piesa Ivan Turbincă a lui Creangă. Nu am plecat cu prea mare interes, dar a fost un prilej bun să mai ieşim în lume. Într-un final piesa s-a dovedit a fi una chiar reuşită, actorii au fost geniali, în special Ivan🙂
De mult nu am mai rîs cu atîta poftă. Ne-am mai destins puţin şi din cîte am văzut mai sînt cîteva piese interesante puse în scenă în programul Ateneului. Pentru cine este interesat de teatru, oferta este generoasă.

Lasă un răspuns

