Primiţi cu colindul?

Ajunul Crăciunului. Au trecut şi pe la noi colindători; stăm în bucătărie, eu scriu la laptop, Gentilia coace sărăţele , pe fundal se aude besame mucho. Pe undeva la picioarele noastre se alintă şi Diesel, care ,de cîte ori prinde ocazia , mai înhaţă cîte o sărăţică. Cam asta este atmosfera în casa noastră: linişte şi stare de bine. Vă  dorim ca şi în casele voastre să fie la fel.


Pe noi frigul ne-a ţinut în casă în ultima vreme, dar săptămîna asta am reuşit să prindem şi o rază de soare. Am făcut o plimbare printre nămeţi, mai greu, e adevărat, scaunul meu nefiind echipat cu lanţuri de iarnă 🙂 , dar ne-am descurcat. Cel mai distractiv a fost  momentul în care l-am scos pe Diesel în zăpadă. A fost puţin derutat la început , e, totuşi, prima lui iarnă!, dar numai la început –  în scurt timp era în elementul lui.

Mai nou, distracţia lui (şi a noatră) este hrănitoarea pentru păsări. Toată ziua se perindă piţigoii sub nasul motanului , spre amuzamentul nostru şi spre disperarea lui. Sărmanul de el, sare la geam, se mai agaţă în cîte un cactus la aterizare,  înghite în sec şi se resemnează într-un tîrziu. În poza de mai jos i-a surprins Gentilia foarte bine tensiunea în ochi 🙂

Crăciun fericit şi sărbători cu bine!

2 Răspunsuri to “Primiţi cu colindul?”

  1. Craciun Fericit si un Nou An Fericit!!!Sa fiti sanatosi si sa ne vedem cu bine in noul an. Tocmai m-am intors de la Berlin asa ca am ce va povesti 🙂 aprops de lanturi de iarna 😀 Pupici!

    • Cătă, sărbători fericite şi vouă, ţie şi lui Cezar şi mulţumim de urări!
      Te aşteptăm cu drag pe la noi, mai ales dacă vii cu poveşti berlineze! Poate nu am apucat să o spun pînă acum, dar avînd în vedere că în ultimii doi ani ne-a prins toamna prin Germania, anul ăsta am fost un pic bolnavi şi melancolici. Ştii cum e…
      Sperăm să fi avut o vacanţă reuşită, deşi, la cum ai scris-o, bănuiesc că a fost o aventură! 🙂
      Te pupăm cu drag şi aştept cu nerăbdare să ne revedem în noul an! Sărbători cu bine!

Lasă un răspuns

