Back Home

După aproape o lună petrecută în Ardeal, mai exact în centrul de recuperare de pe dealul Zalăului, am ajuns şi acasă. Nu am mai intervenit de ceva timp pe blog şi pentru că proiectele pentru sesiune ne ocupă mare  parte a timpului din zi. Ca să revin la experienţa din Zalău, trebuie să spun aici că a fost una de bun augur – am muncit bine, ne-am făcut prieteni, am cunoscut mulţi oameni cu tot felul de poveşti, mereu mai mult  triste decît vesele. Poveştile care m-au impresionat cel mai mult au fost cele legate de contactul fiecăruia dintre ei cu sistemul sanitar românesc, mai exact, drumul multora prin spitalele din ţară. Dar pe tema asta voi scrie un post separat într-o zi, pentru că subiectul este foarte delicat şi merită atenţie deosebită.

Ar fi frumos să revenim în Zalău şi sînt convins că o vom face, dar am speranţa că poate vom prinde, data viitoare, un interval mai cald. Temperaturile sub zero ne-au cam ţinut închişi – iar în trei săptămîni am avut timp suficient să resimţim un sentiment de frustrare, chiar dacă centrul punea la dispoziţie multe modalităţi de a-ţi consuma timpul liber: televizor, ping-pong, biliard, baschet, revista presei, table, şah, cărţi etc. Eu am petrecut mult timp pe Internet, dar chiar şi aşa…

Drumul de întorcere a fost lung, dar mult mai acceptabil decît cel înspre Zalău. Acum am mers pe lumină şi am schimbat traseul – drumul a fost la fel de obositor, dar şoseaua mult mai bună. La Pasul Tihuţa şoferul ambulanţei a oprit pentru cîteva minute  şi mi-a deschis uşile ca să văd munţii. Am ajuns acasă pe noapte.

De acum o luăm înainte cu planurile, încercăm alte programări prin alte centre şi să aşteptăm vremea mai bună. Între timp, mai lucrăm, fiecare la proiectele lui, mai vedem un film, mai citim o carte, eventual bem un ceai fierbinte cu rom (sau un vin fiert) cu cei din casă, o muzică bună pe fundal. Nu mai spun că şi atenţia  acordată  lui lui Diesel reprezintă o activitate în sine 🙂

Sîmbătă a fost şi ziua lui Mădă. A fost o seară frumoasă, i-am cunoscut şi prietenii, cu care ne-am întins lung în noapte la poveşti. Am făcut şi cîteva fotografii. La Mulţi Ani Mădă!

5 Răspunsuri to “Back Home”

  1. Welcome home, dear Alex!

    Ma bucur ca iesirea la Zalau ti-a priit… ca a meritat.. si ca sistemul nostru medical functioneaza pe alocuri (indiferent de natura lui).

  2. pisoiul asta chiar te iubeste! 🙂 bine ai revenit la Iasi!

  3. Multumesc mult dragilor!

  4. Mădă, you’re the best! 😉 Te aşteptăm acasă la un film bun, o floricică, un ceai, o cană de vin fiert, un şnaps…după preferinţe 🙂

Lasă un răspuns

