Messed up plans

Zilele trecute ne făcusem cîteva planuri pentru weekend şi pentru săptămîna ce urmează. Sîmbătă trebuia să ieşim într-o plimbare cu maşina, să mai conducă Gentilia înainte de lungul drum de luni. Duminică plănuisem o escapadă împreună cu Manu şi Mădă pînă în Ruginoasa, iar de luni ar fi trebuit să plecăm în Bucureşti pentru o perioadă mai lungă de recuperare la Motivation. Ei bine, se pare că a venit peste noi, luîndu-ne prin surprindere, codul galben de ninsoare; desigur, planurile noastre au îngheţat, la propriu.

Plimbarea nu am mai făcut-o, la Ruginoasa nu am ajuns, iar drumul spre Bucureşti l-am reprogramat pentru 15 martie. E incredibil cît de rece şi lungă a fost (şi mai este!) iarna asta. Ne-am îngropat în zăpadă, am trecut prin temperaturi de minus 25 de grade –  gata, ajunge! Am obosit, hainele groase parcă atîrnă tot mai greu. Mi-e dor să pot ieşi într-o maletă subţire sau într-un tricou. Cred că după atîta frig ar fi timpul să mai iasă şi soarele.

După cum am citit prognoza cu Gentilia, nici săptămîna ce urmează nu va fi una tocmai una de primăvară adevărată, cu temperaturi de pînă la – 15 grade pe timp de noapte prin Moldova. Dacă înainte nu aveam probleme cu frigul, acum a ajuns să fie my number one enemy. Dar nu-i nimic, pînă la plecarea în Bucureşti mai avem o săptămînă, timp în care o să acordăm mai multă atenţie licenţei care urmează în scurt timp, o să facem mai multă kinetoterapie (timp în care o să terminăm şi audiobook-ul Craii de Curtea Veche în lectura lui Andrei Pleşu – început cu ceva timp în urmă) şi poate ne apucăm să scriem şi un proiect, că idei avem, însă mai trebuie le punem pe hîrtie.

 

Lasă un răspuns

