Gura Portiţei

Urmele verii

Această prezentare necesită JavaScript.

8 Răspunsuri to “Gura Portiţei”

  1. Manifică!!! 🙂

  2. Mai ales poza cu motacilla 😉

  3. alecsandra Says:

    Superbe poze 🙂

    Va pup :*

  4. Cheri, poate nu ti-am spus, dar am putut sa ma apropii de motacilla pentru ca avea o aripioara rupta. S-o fi speriat ea, dar nu a putut sa zboare, mititica. Arata foarte bine, totusi, cred ca se descura destul de bine cu ginganiile de la sol. 🙂
    Alecs, te pupam si noi!

  5. 😦 Îmi pare rău să aud asta. Poate nu avea aripa chiar ruptă, poate era doar puţin rănită.
    Ne auzim la un tel, să-mi povesteşti mai multe 😉
    Cum a fost la Enisala? T’aime cherie! ❤

  6. 🙂 🙂 🙂 T’aime aussi!
    A fost frumos la Enisala, si vintos. Cica vine marti Elena Udrea sa inaugureze traseul – sa taie panglica adica. Te umfla riasul. Au facut un drum… calitate europeana pina la cetate. Dar pe ce drumuri ajunge PINA acolo, asta e alta poveste.
    Am sa las citeva poze si pe aici. Si iti povestesc mai multe la telefon 🙂 Cum ti-a fost duminica?

  7. Uuuuu… Nuţi Udrea 🙂 Nice! Cum să ratezi aşa un eveniment? De drumuri nu mă miră, pînă la drum european îţi rupi maşina în cel naţional. 😛
    A fost o zi light. Am povestit mult, am mîncat mult şi am dezbătut situaţia umorului ieftin de pe piaţa tv românească. A fost fun.
    Aştept pozele cherie 😉

  8. De-acum trebuie sa fug.
    Ti-am pregatit niste poze pe stick si l-am lasat acasa.
    Miine, promit!
    Bisou!

Lasă un răspuns

