Din alte timpuri

Imaginile pe care vi le ofer în seara aceasta sînt din 2005, de la Festivalul ProEtnica din Sighișoara. Pentru că  filmarea a fost foarte slabă şi sunetul destul de „zgomotos”, am adăugat episodului a personal touch. Dansul acesta a fost pregătit special pentru festivalul de la Sighişoara, şi pentru el, îmi amintesc bine, am muncit foarte mult într-un timp  foarte scurt. În final am fost cu toții mulțumiți, iar senzația de pe scenă a fost fantastică. Vedeți și voi ce a ieșit.

Am mai scris și cu alte ocazii despre Raduga pe blog, poftiţi de verificaţi! 🙂

Filmul original – dacă vă interesează totuşi – îl găsiți aici.

2 Răspunsuri to “Din alte timpuri”

  1. superb!imi plac la nebunie dansurile si muzica traditionala mai ales cele rusesti si grecesti:)

    • Cătă, în curînd urmează să aibă Raduga un spectacol undeva în Iași. Dacă vrei mergem împreună (cu mașinile 😉 ) Te ținem la curent cu detaliile – ziua, locul. Ne vedem și noi cu ocazia asta. Ar fi frumos 🙂

Lasă un răspuns

