Cine se trezeşte de dimineaţă (munceşte mai mult)

Cred că nu s-a mai întîmplat niciodată în istoria acestui blog să ne trezim noi la 7 dimineaţa şi să ne apucăm de treabă în secunda doi. Ok, eu am făcut noapte albă, cum făceam în liceu cînd, de dragul cîte unei cărţi, sacrificam ziua următoare ca să-mi salvez noaptea pentru o lectură completă. Dacă nu dormi deloc, dimineaţa te „dezvrăjeşte”, nu mai simţi nevoia de somn.

Dar Alex? La 6.30 el nu mai putea să doarmă. La 7 fix deja era hotărît că trebuie să se apuce de lucru şi avea deja, mental,  structurate planurile de finalizare pentru proiectul la care lucrează.  Ce e ciudat însă e că, în general, trezirea de dimineaţă echivalează la noi cu un ritual cam confuz şi lent, presupunînd ferestre deschise,  acomodarea progresivă cu lumina, mişcări împleticite, renunţarea cu regrete la confortul orizontal. Cafea.

Nimic din toate astea în această dimineaţă. Un măr ne-a fost de-ajuns. Se vede treaba că am trecut într-o altă zodie!

Nu ştim de voi, dar noi ne-am apucat, pe tăcute şi nerăsuflate, cu nădejde şi temei, de lucru. Bună dimineaţa!

Later Edit by Alex: Gentilia a adormit cu cartea pe piept la nici jumătate de oră după ce a scris postul de mai sus 🙂

Later edit by Gentilia: așa mi mai întâmplă mie uneori, să adorm cu cartea în brațe, ceva de tot hazul. Morala: nu se poate, totuşi,  să intri așa în viață, fără o cafea!

5 Răspunsuri to “Cine se trezeşte de dimineaţă (munceşte mai mult)”

  1. Salut dragii mei,

    Legat de cartea Gentiliei, dupa o lectura buna e binevenita o partida de somn… imaginatia continua in vis…
    In ceea ce priveste buna dispozitie de dimineata, uneori realizezi foarte multe lucruri bune daca incepi de la prima ora si mai ai si planuri marete in ceea ce priveste proiectul respectiv.

    Asteptam feed-back de la Gentilia, continua povestea?

    • Bia, abia azi!
      Am avut o dimineaţă perfectă, dar ziua a fost un dezastru. M-a hărţuit toată ziua o duşmănoasă durere de cap (de la lipsă de somn & caniculă) cu care nu am ştiut ce să fac; şi pentru că nu mă puteam concentra la nimic, am făcut curăţenie prin toată casa 🙂 (metodă terapeutică)
      Pe scurt, povestea continuă azi 🙂

  2. salut,
    cateva idei de organizatii/institutii unde se pot trimite cereri:

    Fondation Auteuil http://www.fondation-auteuil.org/index.php
    Handicap international (Fr.)
    Medecins sans frontiere (Fr.)
    Caritas (Romania sau nu…)
    Emmaus (Fr.)
    European disability forum
    European Association of Service Providers for Persons with Disabilities
    Independent living institute
    International center for disability resources on the internet (are multe adrese..)
    pe engleza si franceza…
    bafta !

    • Moni,
      mulţumesc din suflet pentru mesajul tău şi pentru linkurile pe care le-ai lăsat aici. O să mă uit peste ele cu atenţie şi voi încerca, cu siguranţă, să trimit cîte un memoriu / cerere, dup caz.
      Am avut dintotdeauna convingerea că putem reuşi să ajungem unde ne dorim numai cu ajutorul oamenilor de bine care intră în viaţa noastră, unori în cele mai neaşteptate moduri.
      Îţi mulţumesc încă o dată, cu drag.
      Alex

      • un cuvant: chiar daca obiectul de activitate la unele dintre fundatii (ma refer la Auteuil, Emmaus) nu „suna” pe aceeasi linie, eu zic ca merita incercat…
        iti multumesc pt ce-mi spui !

Lasă un răspuns

