Grupul Bios out in the open

– Ce este grupul Bios, dle Baltag? Care este misiunea lui? Ce realizări a avut?

Grupul Bios a luat naștere în decembrie 2005 cînd, împreună cu trei colegi – Alexandru Luchici, Irina Pocora și Lucian Bolboacă  – am hotarît demararea unei campanii de informare a tinerilor din Iași. Aceasta campanie a primit numele de Bios, pentru că vroiam sa abordam cît mai multe grupe de animale într-o serie de prezentări susținute în cadrul Centrului Cultural Francez, prin invitația președintelui Asociației Studenților Francofoni din Iași, domnișoara Boghian Ana Maria. În urma prezentărilor susținute s-au format grupurile de lucru care activează astăzi în cadrul Bios.

Grupul Bios nu a devenit un ONG, chiar dacă avem peste 4 ani de activitate, a preferat să ramîna un grup de initiațivă, care să înceapă proiecte la nivel local sau regional, iar apoi să paseze logistica ONG-urilor de profil din țară… [continuarea articolului aici]

3 Răspunsuri to “Grupul Bios out in the open”

  1. off topic
    am gasit acum un articol interesant la http://www.viadeo.com/fr/profile/francois.adoue
    daca am inteles eu bine, faire un stage la distanta, autonomie, e o persoana abordabila in diverse chestiuni. cine stie !?

  2. angelicaapopei Says:

    buna seara!sunt mama andreei apopei si mai citesc ce scrii.astazi am ascultat muzica pusa de tine si am citit ca ai reusit la master.felicitari si sa va dea dzeu putere sa mergeti mai departe cu bine.o apreciez pe gentilia pt tot ce face pt tine,iti duce si crucea ta si e mare lucru.andreea e la cluj ,a reusit si ea la master:procesarea si controlul alimentelor.noi am ramas in belgia la munca si aici ma lupt cu neopaganismul,in sensul ca incerc sa lumuresc pe cei de aproape sa creada in dzeu mai mult si sa nu se lase doborati de mirajul occidentului si sa nu se inchine mamonei zeul banului.am intalnit tineri romani care muncesc greu ,fac bani dar nu mai sunt oameni,sunt cazuti.pacat !mare pacat!o sa mai vorbim daca vrei.

    • Mulțumim pentru felicitări!
      Salutări și Andreei! Poate reluăm legăturile, nu mai știm încotro s-au îndreptat majoritatea colegilor noștri.
      Succes și spor în toate! Îmi imaginez că distanța de casă cade destul de greu, chiar dacă țara e mai civilizată.

Lasă un răspuns

