Azi

măcăleandru (Erithacus rubecula)

Momentele zilei:

*** un măcăleandru a stat cuminte minute în șir  pentru fotografie. Au trecut, cred, cîțiva ani de cînd nu am mai văzut unul.

***cum îi stă în obicei, Spike ne însoțește protector de fiecare dată cînd avem drum prin cartier. Astăzi, în Grădină ne-am trezit cu el în mijlocul lacului, înotînd după lișițe și rațe (imagine de desen animat). A agitat puțin spiritele și s-a întors cu traista goală la mal. De fapt, am ajuns la concluzia că nu vroia decît să se răcorească puțin.

Și noi care am crezut că de azi se îndreaptă vremea (ne-am înșelat): cod galben în tot estul României.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

