Cranberries în București

Cred că le știu muzica de o veșnicie. Binențeles totul a început cu Zombie. Au fost ani în care le ascultam muzica și nici măcar nu-mi puteam imagina că ar fi putut veni la noi în țară. Aveam senzația că sîntem undeva în capătul celălalt al planetei față de locurile unde au loc concertele lor și nu numai. Dar uite că de cîțiva ani s-au deschis porțile și au tot venit formații. Astăzi cîntă Cranberries în București, ar fi fost frumos dacă ajungeam și noi la concert. Cu siguranță vom merge data viitoare!

Pour toi

p.s astăzi am aflat că am intrat la master, buget 🙂 – Turism și dezvoltare regională

5 Răspunsuri to “Cranberries în București”

  1. FELICITARI !!!!!!!!! deci in toamna, iar boboc 🙂
    si eu am inceput ceva zilele astea, am schimbat serviciul, reluand ceva ce am facut cu ani in urma. evenimentele ultimelor zile imi arata ca visele se pot intr-adevar implini. cand ma uit in urma, sa vad firul rosu al existentei mele, parca totul capata sens cu cat inaintez.
    cand mi-a fost greu, acum cateva zile, am citit „impossible is nothing”, motto-ul vostru. si incerc sa mi-l bag in cap 🙂
    pana in octombrie… va urez vacanta placuta !

  2. Heeeei, salutari si FELICITAAAARI! Bravos!

    daca tot avem si preferinta pentru Cranberries in comun, nu stiu daca ai apucat sa vezi cum a fost la concert… Nici eu nu am fost insa cei de la Hotnews.ro au postat un articol cu nişte clipuri live: a fost o atmosfera… sa-ti faca pofta, nu alta! 🙂

    http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-7608369-video-fotogalerie-the-cranberries-viermii-din-ureche.htm

    Ciao!

Lasă un răspuns

