Mănăstirea Sihla

Săptămîna trecută am fugit de oraș la munte. Ne-am răcorit puțin cu aerul curat de la Sihla. Ziua a trecut repede, dar a meritat din plin!

Peștera Sfintei Teodora

Această prezentare necesită JavaScript.

Pe 16 august mergem în Felix pentru recuperare. Este prima dată cînd mergem acolo, iar multă lume vorbește numai de bine despre centrul de acolo. Sperăm să fie cu folos!

9 Răspunsuri to “Mănăstirea Sihla”

  1. Chiar merita sa mergeti la Felix, eu n-am avut contact direct cu centrele medicale de acolo, insa cine a trecut prin ele a plecat multumit. Iar ardelenii sunt oameni de cuvant 🙂 In rest, ce mai faceti voi, cum mai sunt Iasii? Capitala e sufocata si sufocanta, nu mai stiu cum sa fug de ea…

    Va imbratisez cu drag 🙂 Andra

    • Andra, ţi-aş recomanda o vacanţă la mare, undeva, sigur ţi-ar salva vara! Dacă mai ai posibilitatea să mergi în concediu sau pentru un weekend măcar, ar fi minunat. Nu de alta, dar eu vă scriu acum fix de pe plajă de la Portiţa, şi mi-aş dori ca toţi prietenii noştri să aibă bucurii din astea toată vara! Eu mă întorc de fiecare dată aici ca pentru prima dată. e ciudat cum uităm peste an mirosul mării, vîntul de la ţărm, senzaţia pe care o ai călcînd pe nisip şi starea de bine pe care ţi-o induc toate astea.
      Te îmbrăţişez cu optimism!

    • Andra, te țin la curent cu situația din Felix 😉 Și eu am auzit numai d bine despre centrul d acolo. O să fie o surpriză 🙂
      Cît despre Iași, să știi că e pîrjol și aici. Ne carbonizăm încet, încet. Ne avantajează puțin faptul că stăm la parter. E totuși puțin mai acceptabil în casă față de afară.
      Hugs!

  2. Heeei, ce interesant este să recapitulez momentele de la Sihla pe plaja de la Portiţa! Dacă mă străduiam puţin, verificam semnalul de net din apă!
    Te îmbrăţişez dintre pescăruşi!

  3. Daca te-as fi cunoscut mai repede ti-as fi recomandat Spitalul de recuperare Baile Felix si in special D`na kinetoterapeut Pasztay Elisabeta. Fara sa exagerez este una dintre cele mai bune kinetoterapeute din tara, asta ca sa nu scriu CEA mai buna. Eu am avut norocul sa ajung la ea din prima si de atunci n-am renuntat la ea. Eu ma duc din 23 august la Felix, poate avem norocul sa ne intalnim si atunci am sa-ti povestesc mai mult. Multa multa putere iti doresc, pt recuperare 😀

    • Eniko,
      mulțumesc pentru recomandare, din păcate în seria în care am intrat eu nu prea au existat șanse să intru la kinetoterapeutul pe care l-aș fi vrut eu. Se pare că aici s-a dat o adevărată bătălie pentru care se internează primul și prinde kinetul mai bun, dacă se poate spune așa. Noi, fiind la început și neștiind că situația stă așa, am ajuns în momentul în care toți kineții erau deja ”ocupați” și ne-au pasat de la unul la altul.
      Fie cum o fi, eu sînt mulțumit după prima zi. Am lucrat chiar bine cu kineta la care am ajuns.
      Ne vedem pe 23!
      Drum bun pînă aici, că al meu a fost plin de gropi și aventuri :/

  4. Ma bucur ca ai ajuns la cineva care iti place, care lucreaza cu tine bine. Este important sa fi tu multumit de tratamentul pe care il primesti :). In legatura cu drumul meu pana la Felix, sunt mai norocoasa decat ai fost tu, drumul e ok :). Mult spor in continuare si balaceala placuta in piscina 😀

  5. alex, te astept cu vesti bune si foarte bune de la Felix 🙂 take care

    geni, daca ar fi dupa mine, as fugi la mare ca gandul si ca vantul. din pacate, timpul nu prea ma lasa …dar mai am cateva zile si dau o fuga pana la Sfantu Gheorghe, mi-e dor de-o mare linistita …

    aveti grija de voi, va pup 🙂

Lasă un răspuns

