Felix

Am găsit fotografia asta pe un site de restaurare foto și mi-a plăcut enorm. Îmi amintește de o fotografie cu mine și Andrei, pe cînd abia făceam doi ani, stînd într-o mașinuță a unui fotograf ambulant, pe faleza din Tulcea. Poza arată la fel ca cea de mai sus, atinsă de patina timpului, pătată, ridată, cu marginile dințate și stă undeva în vitrina bunicii mele între multe altele îndoite, îmbătrînite de vreme.

Cît despre Felix, este o surpriză mai mult decît plăcută. Îmi place să spun că o dată ce te apropii de vestul țării cu atît ești mai aproape de occident, de civilizație, de Germania, de bun simț, de respect; pe cînd în cealaltă parte, în est, spun că sîntem mai aproape de Pakistan și asta deja spune multe. Fiind din est simt mult mai bine diferențele venind în partea asta a țării. Aici oamenii par a nu fi atît de agitați – lucrurile se tratează mai rațional, cu calm – sînt mult mai serviabili, mai respectuoși, mai prietenoși.

Lucrez foarte bine aici pe partea de kineto, improvizăm o mulțime de exerciții care să vină în ajutorul meu în așa fel încît să muncesc activ, prin efort propriu.  O experiență nouă pentru mine este și bazinul, unde la început a fost cu emoții, iar acum deja devine distractiv 🙂

Șederea noastră la Felix încă nu s-a terminat și deja am convingerea că vom reveni aici.

Termin pe fugă, e tîrziu.

Later Edit

Am găsit poza de care vă vorbeam mai sus 🙂 O avea Andrei scanată în laptop.


 

5 Răspunsuri to “Felix”

  1. diferenta am simtit-o si eu intre Brasov si Bacau si intre Brasov si Arad..
    ordinea oraselor dupa agitatie oamenilor (crescator) am simtit-o asa: Arad, Brasov, Bacau..

    spor la lucru 🙂 sa fie cu cat mai mare folos! 🙂
    salutari amandurora de la Bv

  2. Cristina (vara :) ) Says:

    Hehe! Andrei era un fel de mini me (mini he 🙂 ), foarte smecher, de altfel, la volanul masinutei pentru care sunt convinsa ca l-au invidiat toti copiii care erau intrecere pe faleza. Pe tine, insa, te-am recunoscut doar dupa binoclul din mana. :)) Va imbratisez pe amandoi – in marime naturala! 🙂

  3. Salut Alex! Sper ca sunt toate bune si frumoase la Felix. noi muncim cu drag si spor si uite ca am facut si un videoclip pe care ti-l dedic….stii ca radeam intr-o seara cu Gentilia de melodia asta :)) Trililila

    • Cătă 🙂 ce surpriză!
      Ce schimbare radicală – de la Depecheista pe care te știam, la catrință 🙂 Sînteți niște simpatici! Succes în business-ul muzical Cătă!
      Mulțumesc pt dedicație!
      Noi sîntem bine, tragem tare cît stăm aici!

Lasă un răspuns

