Cîtă dragoste poate oferi o pisicuță?

later update

6 Răspunsuri to “Cîtă dragoste poate oferi o pisicuță?”

  1. The sweetest Kitty from Felix …

  2. Vaaaai, ce alintatura! Si ce dor mi s-a facut de tomberonezul ala de Diesel!
    Stii ca am infiat si eu o pisicuta sdf (pour les connaisseurs!) mica-mica de tot tocmai fiindca semana cu el?
    Hugs and kisses!

  3. Adorabil 😀
    Pupici :*

  4. …mai cum sunt motoarele astea diesel?!….carrr carrr….carrr carrr….carrr carrr…..carrr carrr…..

    ….chiar….Diesel ce face?!……Chili a invatat sanscrita…cica vrea sa completeze opera lui Eliade……prostioare……auzi la ea?!….

    …aaaaa….si inca ceva……mi-e dor de voi…..tare…
    …ma gandesc la vremea londoneza si un ceai de ora 5…..

    • eu traiesc vremea londoneza:) . Cica mama natura s-ar supara si de saptamana viitoare da cu zapada prin partile mai nordice ale UK-ului. Asa ca enjoy vremea de pe-acasa:) cat despre pisoi:D still a bag of fleas:)))). kissez

  5. Foarte simpatic…

    Pisicile sunt un izvor nesecat de iubire neconditionata.. 🙂

Lasă un răspuns

