Ultima zi

E ultima zi aici în Felix și nu vreau să plec înainte de a scrie două rînduri.

Pentru început, trebuie să spun că plec de aici cu mulțumirea că am cunoscut cîțiva oameni minunați. Oameni rari, cu care nu te întîlneşti chiar oricînd în viaţă. Timp de aproape cinci săptămîni am stat într-un spital și în două hoteluri din apropiere. O perioadă cu soare și nori, în care am muncit,  am vizitat, am cunoscut și am învățat. Multe din poveștile de aici le-ați văzut transpuse în fotografiile postate în rîndurile trecute. Acum nu vreau să scriu prea multe, vreau doar să închei spunînd că plec de aici cu un sentiment bun şi convingerea că am cîștigat mult venind aici.

În privinţa  recuperării mele, am accentuat pe mișcările  pe care le pot face deja, pe mișcările active de la nivelul superior al trunchiului, unde am cîștigat în putere și rezistență.

Din punctul ăsta, un lucru este clar: în mod sigur  voi reveni!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 Răspunsuri to “Ultima zi”

  1. ai fost si la o seara de lautarie 🙂 se pare ca auzim vesti bune!!! ma bucur ca te-ai simtit bine la Felix. eu imi cer scuze ca nu am mai scris de ceva vreme. in ultima vreme am fost full …nici nu mai stiu ce inseamna timp liber… 🙂 mult succes in continuare si multa sanatate!!!!!pupici!

    • Cătă 🙂 seara, la hotelul în care am stat aveam program de muzică populară. Nu vrei să știi de cîte ori am auzit cîntîndu-se în toată stațiunea „Pușca și cureaua lată”. De prea multe ori! 🙂
      Mult spor și ție Cătă în ce faci și nu te îngrijora că nu ai mai scris pe aici, eu spun la fel 🙂
      Te pupăm și noi!

  2. Bratuha, sparam cat de curand sa ne vedem la un tenis de picior! Davai!

Lasă un răspuns

