Once in a lifetime

Long story short: am fost plecaţi o săptămînă în vizită la Andrei, la Londra, cu Gentilia şi Victor. Am trăit o săptămînă incredibilă într-o ţară neverosimilă, plină de maşini care circulă pe stînga şi cu volan pe dreapta, cu doubledeckers, black cabs şi vapoare pe Tamisa, cu accesibilizări nelimitate pentru persoanele utilizatoare de scaun rulant, cu parcuri impecabile şi populate de vietăţi prietenoase şi sociabile, cu muzee cu intrare gratuită, cu populaţie  compozită de mic Babilon …

Această prezentare necesită JavaScript.

Listen to this song while taking a trip with us through London:

Am stat 6 zile scurte care au trecut prea repede. Ne-am întîlnit cu prieteni dragi cu care am încercat mîncare indiană şi nişte vinuri franţuzeşti. Am băut ceai negru cu lapte şi am descoperit nişte excelente wafers cu caramel. Am urcat deasupra ceţurilor londoneze în London Eye (Ochiul lui Merlin), în ceea ce s-a dovedit a fi cea mai frumoasă experienţă vizuală de care am avut parte vreodată. Ne-am jucat prin Science Museum şi ne-am pierdut prin Natural History Museum, fără să reuşim să epuizăm, după o zi completă, toate galeriile.

Am fost la Stonhenge, după cum vă voi povesti mîiine.

8 Răspunsuri to “Once in a lifetime”

  1. Minunate fotografiile!
    🙂

  2. salut.suppeeer! am vrea si noi sa mergem la Londra? e costisitor? supeeeer pozele!!!

    • Cătă,
      noi am prins o ofertă faină prin martie și am luat biletele. Trebuie să cauți din timp, să fii cu ochii-n 4 pe oferte 🙂 În rest poate fi accesibil dacă mergi doar să vizitezi. În general Londra este un oraș scump pentru shopping.

  3. 😀 este superb ce vad eu pe aici 🙂
    Iti mai spun o data, ma bucur foarte tare pentru voi 😀
    Si inca ceva, mi ai facut o pofta maaaareeee de wafers cu caramel, yummmmmyyyyyy 😛
    Va astept la Bucuresti, mi a zis Victor ca urmeaza o vizita 🙂 Mi am luat masina so, o sa va pot vizita 😀
    Pup si lots of hugs pentru amandoi:D :*

  4. V-am mai zis, mai zic odata : pozele sunt minunate, povestile si mai si 🙂 Am avut nevoie de o seara intreaga cu bavarezu’ doi ca sa „aud” toate zambelete, mirarile si sperantele londoneze. Mai bine de doua ore s-au dus doar pe privit si analizat fiecare poza in parte (poze, care, apropo, si-au facut loc intr-un folder foarte special in laptopul meu :p) Doar pentru prajituricile alea burdusite cu caramel n-am avut rabdare, le-am dat gata in 15 minute 🙂 Va imbratisez cu drag, pe amandoi, abia astept sa vad si sa va aud.

  5. În decembrie vine fratele meu din Londra. Propunerea mea este următoarea: fac între timp o comandă-gigant de wafers iar cînd ajungem în București ne întîlnim cu toții la Victor la un mega-wafer-party și stăm la povești pînă în zori 😀 Do U agree!?

  6. 😀 I’m in, Alex! Suna foarte gustos 😛 🙂
    Pups si hugs :*

Lasă un răspuns

