2011

Această prezentare necesită JavaScript.

9 Răspunsuri to “2011”

  1. La multi ani si multa sanatate si mult succes in noul an!Se pare ca v-ati distrat de revelion. si noi am fost la restaurant Capitol!Pupici!!!!!

  2. Cătă, mulţumim pentru gînduri!
    Îţi dorim şi noi să-ţi construieşti noul an exact aşa cum îl vrei tu cu aceeaşi voinţă şi cu acelaşi entuziasm care te caracterizează şi te „prinde” aşa de bine! 2011 să vină cu voie-bună, succes acolo unde ţi-l doreşti şi multă dragoste (dedicaţie pentru Cezar hehe)!
    Te îmbrăţişăm!

  3. alecsandra Says:

    Cata distractie 😀 Foarte dragut, imi place despre voi 😀 LA MULTI ANI, DRAGII MEI!!! Pup :*

    • Mulţi ani Alecs!
      A fost într-adevăr frumos, ne-au prins bine zilele petrecute în Humor. Am ieşit şi noi din casă de sărbători 🙂 Iernile siberiene din Iaşi sînt frumoase dar nu atît de prietenoase. La -13 grade nu îţi prea ‘arde’ de-o bulgăreală, iar dacă vine vorba de o plimbare, după 10 minute de stat afară deja ai ţurţuri la nas.
      Voi cum aţi petrecut?
      Ai ajuns prin Constanţa?
      Mi-ar fi plăcut să văd faleza îngheţată în perioada asta a anului.
      ***

      • alecsandra Says:

        🙂 Da, am ajuns la Constanta dar, din pacate, nu am putut sta decat 2 zile pentru ca dupa a trebuit sa ajung in Breaza 🙂
        A fost tare frumos, am prins o zapada ca-n povesti, au fost niste sarbatori linistite, asa cum mi le-am dorit 🙂
        Cat despre faleza inghetata, eu una nu as fi avut curajul pentru ca nu sunt cea mai rezistenta cand vine vorba de ger 😛 iar pe faleza as fi inghetat dupa primul minut :P:))
        Anul asta ajungeti in Bucuresti? Tu cum esti? Cum te-ai recuperat dupa operatie? Gentilia e ok? Ma bucur sa mai „aud” cuvintele voastre now and then 😀

        Va pup si va imbratisez cu drag :*

  4. Toate-s bune Alecs. Anul a început aglomerat, cu o mulţime de planuri, ceea ce nu poate decît să ne bucure. Gentilia are şi ea mai tot timpul statusul ‘busy’ şi uite aşa sîntem amîndoi pe modul f-forward. 🙂
    Cît despre op. totul a decurs în regulă. Nasul e mai drept şi funcţionează la capacitate maximă 🙂
    În Bucureşti am vrea să mai ajungem dar deocamdată nu ştim nimic sigur.
    Poate, întîmplător, ai tu drum prin Iaşi. Te invităm, e cald şi bine la noi, iar cafeaua e întotdeauna fierbinte.

    >D<

  5. Eheheeeeiiiii, suna foarte bine ce-mi zici despre cafeaua aia 😛 mai ales ca demult imi doresc sa ajung in Iasi 😀
    Asa ca, acum ca mi-ai si dat unda verde, cu prima ocazie, voi da un telefon 😛
    Partea proasta e ca, nu stiu sigur cand o fi ocazia asta prima dar pot spune ca e in lista mea de „to do” pe 2011 😀
    Va pup :*

  6. hello,

    Trebuie sa spun ca ma bucur sa vad o evolutie asa spectaculoasa. Banuiesc ca inca iti este greu in scaunul cu rotile, dar e intradevar uimitor ca ai reusit sa tragi si sa ajungi aici avand in vedere ca acum 2-3 ani erai legat de pat.
    Am intrat la postul evolutie medicala si am vazut centrele de recuperare la care ai fost (un mini istoric medical) dar nu am putut sa imi dau seama decat din poze faptul k tratamentele au efect. Sper din tot sufletul ca ascensiunea sa continue!

    Am dat peste aceasta stire: http://www.ucl.ac.uk/news/news-articles/1102/11021402
    si m-am gandit la tine. sunt inca in stadiul de research dar rezultatele sunt spectaculoase; de multe ori in cazuri de genul asta, aplica tratamente fara cost voluntarilor. poti gasi contactele prin cateva clickuri pe site. Sper sa iti fie de ajutor.

    • Tudor,
      într-adevăr, imediat după accident a urmat o perioadă extrem de lungă (1 an) in care m-am confruntat cu multe complicaţii, care m-au ţinut ‘legat’ de pat. A fost dificil, iar faptul că am ajuns să pot rezista pe verticală într-un scaun, sau faptul că am putut începe să fac recuperare prin kinetoterapie îl datorez în totalitate medicilor din Germania. Din momentul în care am reuşit să stau în scunul rulant totul a mers înspre bine. Cu timpul, făcînd multe exerciţii am prins tot mai multă putere şi rezistenţă, în urma cărora am putut să fac şi alte lucruri care să mă bucure – plimbări tot mai lungi, călătorii, facultatea şi multe altele.
      Exerciţii de recuperare fac şi în prezent, pentru că mă ajută în permanenţă să-mi menţin tonusul fizic şi psihic.
      Mulţumesc mult, Tudor, pentru susţinere. Te salut!

Lasă un răspuns

