De Paşte,

Sănătate, speranţă şi linişte sufletească!

9 Răspunsuri to “De Paşte,”

  1. Христос Воскресе!

  2. Sa fie cu de Paste! Sa fie cu lumina si impacare!

  3. За светлый праздник Пасхи!🙂

  4. alecsandra Says:

    Hristos a Inviat!
    Si de Pastele asta am fost sa vad marea🙂 Din pacate, nu am mai avut cu ce sa pozez apa frumoasa…drept urmare, anul asta nu am ce poze sa va trimit dar, m-am gandit la voi cat am fost acolo🙂
    Va pup pe amandoi :*

    • 🙂 Alecs, vara asta ne-am propus să vedem şi noi marea. Ar fi frumos să şi ajungem, au trecut deja cîţiva ani de cînd nu am mai văzut-o. >D<

      • alecsandra Says:

        Pai, poate ne si nimerim in aceeasi perioada pe acolo🙂 Ar fi frumos.
        Sunt convinsa ca si marea va asteapta🙂 Asa ca n-o puneti pe jar, veniti😀
        Va imbratisez cu drag :*

  5. Желаю вам Счастливой Пасхи

    Nu știu dacă este chiar corect să intervin după atât de multe zile întârziere; oricum sunt un veșnic întârziat…

    Mulțumesc frumos pentru urările tale de Paști!

    Cred că, tu, voi, și prietenii tăi, sunteți de religie ortodoxă de rit vechi; așa încât, poate, nu sunt un prea întârziat…!

    Mereu am probleme minore cu prietenii de alte religii; nu că aș fi eu foarte evlavios sau habotnic față de „religia mea ” ( cândva, am fost botezat catolic), da` uit să consult calendarul universal….

    Am fost cândva într-un loc, nu foarte îndepărtat de arealul nostru centro-european , unde Crăciunul se sărbătorea de trei ori în decurs de patru săptămâni; sincer, a fost locul unde m-am simțit cel mai bine dintre toate peregrinările mele de pe Mapamond.

    Алекс, Христос воскрес !.

    Să ai parte, tu, familiala ta și toți oamenii dragi ție, de tot ce este mai profund în ceea ce însemnă Învierea Domnului!

    Al tău prieten, MZs

Lasă un răspuns

