Road Trip

Singurele suveniruri care ne-au rămas din Budapesta sînt cîteva fotografii pe care am reuşit să le prindem din zborul maşinii. Deşi am plecat devreme din Timişoara pentru a cîştiga timp să putem vedea mai multe prin capitala Ungariei, am avut neşansa să dăm într-o porţiune blocată de autostradă. Acest amănunt neprevăzut ne-a forţat să căutăm rute alternative, aşa că orele programate pentru turism s-au topit în trafic. A fost aproape o minune că am reuşit să ajungem la timp la întîlnirea cu dr. Vereş.

Mă bucur că am reuşit să adăugăm încă o capitală europeană pe lista celor pe care am avut ocazia să le vedem pînă în prezent. Ar fi fost interesant să fi vizitat mai în detaliu oraşul, însă chiar şi aşa, pe fugă, am rămas cu o stare de bine trecînd pe podurile de peste Dunăre de la Budapesta…

Această prezentare necesită JavaScript.

5 răspunsuri to “Road Trip”

  1. Budapesta…superba 🙂 am fost de curand in vacanta. Voi reveni acolo oricand cu mare placere, mai ales pe minile croaziere pe Dunare.

    • Daaa, şi nouă ne-a plăcut mult oraşul. Poate data viitoare vom avea posibilitatea să vedem Budapesta mai în amănunt. Tura asta se pare că a fost doar un teaser 🙂

  2. catyh2005 Says:

    Ai ce vedea, crede-ma. Iar seara e foarte relaxant sa stai la o terasa pe malul Dunarii servind un vin Rose si ascultand muzica de promenada :). Nu mai pun la socoteala ca si bucatele unguresti sunt foarte gustoase.

  3. claudia magdalena Says:

    Banuiesc ca nici nu stii intr-una din pozele despre Budapesta se vede biserica ortodoxa unde slujba se tine regular in 3 limbi: maghiara, greaca si rusa. Imi place pagina voastra. E bine realizata. Daca veniti din nou prin Budapesta cautati-ma, sint ghid si intradevar pot sa va ajut cu informatii pe care altii nu le cunosc. Pentru ca se apropie sarbatorile de Craciun va doresc multa pace si dragoste!
    Sincerity

Lasă un răspuns

