Toţi avem dreptul să călătorim

Acum cîteva zile ne-am întors din Băile Felix, după două sptămîni de recuperare, şi am găsit în laptop un folder plin de fotografii din vara asta pe care nu am reuşit să le postăm pe blog. Aşa că în următorul interval am să fac un briefing al escapadelor noastre şi sper ca în cîteva posturi consecutive să cuprind acest muninat final de vară de care am avut parte 🙂
Pentru că în anii trecuţi am avut ocazia să ne plimbăm cu trenul doar în Germania, unde totul era hiper-adaptat pentru un utilizator de scaun rulant, vara asta ne-am luat inima-n dinţi şi am încercat serviciile CFR. Destinaţia: Gura Humorului. Sigur că aici nu am avut parte de suprize prea mari – pentru că nu ne aşteptam la ele, şi, cu toate că nu am avut rampe sau locuri speciale, personalul a fost foarte amabil (şi responsabil, pînă la urmă) şi ne-am descuract foarte bine.

Am luat, deci, un dejun de poveste în grădina Adrianei –  salată de vinete şi ardei cu maioneză, „şniţel zburător” (Sergiu are un an jumate, învaţă să piloteze avioane) plus prăjitură cu caise, mure proaspăt culese (de la Iaşi 🙂 ) şi cafea, şi am tras adînc piept aerul tare de munte.  

Am cercetat apoi locurile şi am stat toată ziua în soare…


cochetînd cu aparatul de fotografiat.

Am trecut podul suspendat peste rîul Moldova, unde nişte oameni cu iniţiativă au instalat bariere pentru biciclete, blocînd, cum s-a mai văzut şi în altă parte, accesul scaunelor rulante (ne-am descurcat şi aici, dar la limită).

                    

Sergiu a avut grijă în permanenţă ca plimbarea noastră să se desfăşoare în cele mai bune condiţii, şi a luat iniţiativă atunci cînd a fost nevoie.

O surpriză frumoasă a fost întîlnirea cu Gabi – prieten vechi din Tulcea – pe care nu îl mai văzuzem de secole. Era la o şcoală de film prin Moldova şi ne-am intersectat întîmplător în Humor; am petrecut, deci, cam două ore încercînd să recapitulăm tot ce nu ne-am povestit în toată perioada în care nu ne-am mai văzut.

Dumincă seara – înapoi pe tren: o vacanţă binevenită şi reconfortantă.

Concluzia, la gară:

Lasă un răspuns

