12 februarie

12 februarie o să fie întotdeauna pentru mine ziua în care am pierdut un prieten.

Cînd mă uit pe geam la întinderea de zăpadă, îmi pare şi acum că este plecat undeva la munte, cu placa. Aştept un telefon mai tîrziu de la el, să îmi povestească ce a mai făcut, unde a mai fost, ce mai face Anca. Cînd mă gîndesc la Andrei, timpul pare să nu mai existe.

Atîta vreme cît ne gîndim la ei, oamenii dragi care au plecat nu dispar, anii nu mai trec şi noi sîntem tot împreună. Iar dacă ne amintim bine, pe vremea asta Andrei construişte, pe undeva, un hotel de gheaţă.

6 Răspunsuri to “12 februarie”

  1. Neata Piti….si tu te-ai tezit la fel?! …stiu….e greu….mereu este…..mereu o sa fie…..

    ieri am fost cu placa….pentru prima data…..a fost minunat…..in gand cu un om minunat….am zambit stiind ca este acolo…….

    mi-e dor…..imi este atat de dor….si ieri…..si azi….si maine……senzatia aia de gol nu a trecut niciodata……si n-o sa treaca….

    si ai dreptate……timpul nu exista……Andrei e cu noi…..mereu este……

    cat de greu e sa scrii……cand nu poti decat sa simti…..

    Pentru Andrei si Anca…..

    • Păi bravo bavarezule, you finally did it! Mă bucur mult pentru tine. De cîte secole tot sperai să ajungi pe munte cu placa? Cred că Andrei s-ar fi distrat să te vadă începător pe placă 🙂 Ar fi avut el cîteva sfaturi bune pentru tine 😉

      Înţeleg că ai prins microbu. Cum te-ai descurcat?

  2. Important e ca stie ca a avut prieteni ca voi…si o sa ii aiba tot timpul!

    Si ca sa pun accentul pe ce ati zis voi mai sus:
    eu am primit vestea cand eram in drum spre munte…la cateva momente pe CD a inceput melodia Queen: Who wants to live forever…acum stiu ca toti cei care nu mai sunt aici …traiesc in sufletele noastre: http://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE&ob=av3n

    One Love!

  3. …a fost minunat…m-a prins microbul asta… 🙂 si e…uuuuuaaaauuu….acum il inteleg pe Andrei…si cu lipsa de modestie…cred ca m-am descurcat binisor…ar fi fost mandru de mine;) …sunt sigur…stii…tot acolo era si un concurs de snow…am vazut-o pe Sonia…nu cred ca o stiti…o prietena de-a lui Andrei…si probabil si altii din gasca aia…cred ca o parte din ei se gandeau tot la acelasi lucru…in fine…a fost stare placuta…si el era acolo…sunt sigur 🙂 …ce amestec de bucurie si tristete…ps: chuck, te fac la o placa?! …e a lui Andrei…n-ai nicio sansa :))…..va pup…friends will be friends forever!!! It doesn’t matter where and how… Just feel the energy… 🙂

    • O ştiu pe Sonia, nu personal, mai mult din ce îmi povestea Andrei despre aventurile lor. Dacă nu mă înşel, ea e tipa care a făcut medicina. Îmi amintesc foarte bine că m-a sunat odată Andrei cînd erau în maşină, se întorceau de pe munte şi îmi vorbise mai multe de gaşca lor de snowboarderi, de Sonia, de cît de fain a fost cu placa.
      Îmi e clar că trebuie să fie fain pe pîrtie 🙂 De acum gata, ai spart gheaţa, there’s no going back. 🙂

Lasă un răspuns

