Bear Grylls – master of movement

Urmăresc de cîte ori am ocazia escapadele lui Bear Grylls. Îmi plac peisajele locurilor în care se aventurează şi mi se par  captivante situaţiile limită în care ajunge şi mai ales felul în care le depăşeşte.

Postez acum un clip realizat în Canyonlands National Park din Utah, SUA, în care Bear escaladează un perete impresionant de pe Tombstone Rock. Imaginile sînt spectaculoase şi filmate într-un mare stil 🙂 Merită văzut şi revăzut!

Îmi aminteşte de vremurile în care făceam escaladă pe pereţii din Mulţii Măcinului (foto), la dimensiuni mult reduse faţă de peretele din clip şi cu un grad de dificultate mai mic, dar oricum, era riscant. Mergeam des cu prietenii din Tulcea în locurile acelea şi stăteam zile bune cu corturile. Cînd se întîmpla să întîlnim cîte un perete mai abrupt, era o provocare pentru fiecare dintre noi să ne căţărăm pe el. Era solicitant şi de fiecare dată o doză bună de adrenalină. 

Mai postez un clip care mi-a plăcut enorm, filmat tot în Canyonlands. Să vedeţi aici adrenalină 🙂

Lasă un răspuns

