Totul depinde de felul în care gîndeşti

Nu ştim alţii cum sînt, dar noi ne străduim să fim harnici în perioada asta. Proiectul pe care l-am demarat în februarie, Schimbă-ţi perspectiva! se apropie de final. Iar la final, se ştie, se întîmplă toate lucrurile frumoase, se numără prietenii,  se fac planurile de viitor.

În timpul rectiliniu al celor cîteva luni de proiect am reuşit să găsim (sau ei pe noi?) o echipă minunată de tineri care s-au implicat în activităţile noastre şi au făcut ca barierele dintre ”normalitate” şi ”dizabilitate” (concepte în care nu credem) să dispară. Din punctul acesta de  vedere, proiectul şi-a atins scopul.

Împreună, cu o mobilitate redusă sau funcţionînd la viteză maximă, am participat la cursuri de formare. Am învăţat lucruri noi şi am devenit prieteni. Am făcut o campanie de awareness în rîndul şoferilor care parchează pe locurile special amenajate şi semnalate cu stickerul albastru. Am scris memorii, am conceput un chestionar, am cochetat cu fotografia, am făcut sesiuni de brainstorming.

Am conceput un proiect fotografic cu ajutorul nepreţuit al fotografului Tudor Pantelimonesu, care a urcat cu noi în balon şi a transformat intenţiile noastre în mesaje vizuale pozitive, care îndeamnă, sperăm noi, la reflecţie. Joaca noastră serioasă a devenit expoziţia ”Trepte”, care poate fi vizitată în această perioadă în librăria Avant-Garde şi care va fi mai tîrziu, prezentă în diferite locaţii din Iaşi.

Acum pregătim un eveniment care ne e drag şi pentru care ne sacrificăm somnul, masurîndu-ne, vorba unui artist anonim (doar pentru că nu-i cunoatem noi numele) viaţa în linguriţe de cafea. 

”Ritmurile diversităţii”: o seară de muzică şi dans la care am invitat prieteni-artişti din Iaşi, oameni talentaţi şi inimoşi, care ne susţin cauza:  ansamblul de dansuri ruseşti Raduga, trupa Pinholes, Tango Desde Pasion şi artistul folk Adrian Bauer.  

Evenimentul  euRespect  încurajeză prezenţa în spaţiul public a persoanelor cu dizabilităţi locomotorii şi se poziţionează împotriva prejudecăţilor, discriminării şi izolării sociale. Poziţia noastră o ştiţi: persoanele cu dizabilităţi au nevoie de respect, nu de prioritate!

Rămîneţi pe-aproape, revenim cu poveşti!
Iar dacă sînteţi prin Iaşi,  treceţi în agendă: miercuri, 25 iulie, Librarium Palas, vis-a-vis de caruselul veneţian!

2 Răspunsuri to “Totul depinde de felul în care gîndeşti”

  1. Va felicit cu caldura pentru fervoarea cu care va implicati in astfel de proiecte.Sunteti niste tineri fantastici! Da, ai dreptate, „totul depinde de felul in care gandesti”…Va imbratisez cu drag pe amandoi!
    Rocsana -Botosani

Lasă un răspuns

