Sulina. Canon moments

La casa lui Andrei din Sulina timpul nu se simte. Numai noaptea cerul e foarte înalt, cu stele puzderie (pe care nu le vezi din haloul de lumină care este oraşul în care trăieşti, dar) care se văd perfect de pe terasa pe care stăm, uneori, pînă noaptea tîrziu, deşi se face răcoare şi dimineaţa trebuie să ne trezim devreme. În Sulina toată lumea e în vacanţă şi se plimbă alene pe faleză la ceasul serii.
În casa lui Andrei vara nu se termină niciodată.   

Această prezentare necesită JavaScript.

2 Răspunsuri to “Sulina. Canon moments”

  1. Buna Alex
    Am revenit si eu dupa ceva pauza. Am avut o perioada agitata agitata si sper ca acum, desi a venit toamna la Iasi sa am mai mult timp liber si pt. relax 🙂
    Sper ca esti bine, ma bucur ca am vorbit cu Geni inainte sa plecati in vacanta.
    Imi pare rau ca nu v-am putut ajuta cu traducerea, insa ma bucur ca ati rezolvat la timp.
    Numai bine si multe imbratisari!
    Voi fi si eu mai des pe blog de acum 🙂
    Hugs!!

    • Cătă, te pupăm şi ne bucurăm mult că eşti alături de noi 🙂 Sîntem bine, în formă şi avem multe de povestit pe blog. Am lipsit o vreme, dar ne facem noi intrarea în forţă. Cu multe, multe fotografii din vacanţă 🙂

Lasă un răspuns

