Winter Sports In Iași

 

grandious  palace gardenmoi skating

2 Răspunsuri to “Winter Sports In Iași”

  1. Irina Andrei Says:

    Buna Alex, sunt de la scara vecina din Tulcea. Mama mea, Isaev Liuba a mai ajuta-o pe mama ta cu diverse fiind asistenta si mi-a zis sa iau legatura cu tine.
    Vreau sa te intreb cum ai reusit sa obtii finantarea necesara operatiilor in strainatate, prin ce asociatii. Copilul de 4 ani a unor prieteni de-ai nostrii a fost recent dignosticat cu Cancer Limfon Burkitt si are nevoie de tratament urgent inafara si costa 2000E/ zi cu spitalizare, minim 100 de zile. Informatiile le gasesti aici
    https://www.facebook.com/pages/Rares-Dumitrascu-Vreau-sa-traiesc/235849739933105?ref=notif&notif_t=fbpage_fan_invite

    Orice informatie e binevenita. iti las si nr meu de tel 0744793657
    Multumesc frumos si multa sanatate 😉

    • Bună, Irina!

      Pentru strîngere de fonduri am înființat un cont în bancă și am mediatizat cazul meu în online și presă. Am văzut că așa s-a procedat și în cazul lui Rareș. La fel și cu formularul E112, din cîte am citit pe pagina de Facebook pe care mi-ai atașat-o, deja s-a apelat la varianta asta. Au mai fost organizate pentru mine diverse campanii de strîngere de fonduri (concerte) și am mai apelat la sponsori (persoane, firme), așa am putut acoperi multe dintre costurile tratamentelor pe care le-am făcut în afara țării.

      Astea au fost singurele modalități prin care am strîns fonduri. Sper să vă fie de folos informațiile astea. Toate cele bune!

Lasă un răspuns

