Perspective

Pe un grafic imaginar, viața mea de după accident arată precum crestele Măcinului. Cu urcușuri și coborîșuri abrupte. Pe traseul ăsta, nu am fost niciodată singur și, indiferent de provocare, am reușit de fiecare dată să ajung pe panta ascendentă, spre vîrf. Mulțumesc din suflet tuturor celor care mi-au fost și îmi sînt în continuare aproape! Fără voi povestea asta nu s-ar fi scris 🙂

perspective

Click FOTO

5 Răspunsuri to “Perspective”

  1. Nu il cunosc personal pe Alex. ..il stiu din vedere din liceu ..stiam ca e un tip caruia ii place natura ..auzisem ceva de accident cand eram studenta in București la geografie…nu am știut ca e atat de grav….intr-adevar privesti din alta perspectiva viata…prietena lui imi întărește ideea unei iubiri adevărate in secolul nostru iar el..optimismul lui, lupta lui imi întărește sensul vieții pe acest pământ si bucuria de ce avem langa noi!! Multa forță Alex!!! Eu cred in miracole. ..sper sa ai parte si tu de unul! ! Meriti din plin!!  🙂

    • Muțumesc, Gabi! E întotdeauna o plăcere să reîntîlnesc colegi, mai ales cu pasiuni comune, ca geografia 🙂

      • Cred ca eram cu un an mai mare..am fost generatia 1999-2003…geografia mi s-a transformat in pasiune in ult an de liceu datorita profesoarei…nu mai tin minte cum se numea…o tipa atleta..fusese sportiva profesionista. .ne-a învățat sa vedem geografia prin imagini…apoi in facultate mi-am dat seama ca geografia era de fapt natura care ne înconjoară. ..avem o tara frumoasa cu toate tipurile de relief cu traditii..pacat ca nu le conservam..mi-am găsit jumatatea departe de casa..ne-a unit mult iubirea fata de natura..acum avem un baietel de un an si 5 luni pe care il cheamă Alex 🙂 si de abia asteptam sa creasca sa il invatam sa iubeasca „colindatul” naturii 🙂 multa putere pt a lupta in continuare! o zi frumoasa de august sa aveti!! 🙂

  2. Gabi, îi doresc lui Alex să simtă viaţa ca pe o călătorie în care să se bucure de tot, să înveţe să aprecieze şi cele mai mărunte lucruri, apusurile, răsăriturile şi chiar norii de pe cer 🙂

Lasă un răspuns

