Nu vă relaxaţi prea tare, spionii veghează!

Azi, pe nepusă masă, m-am trezit printre mondenismele din Spy News. După ce am trecut prin cîteva titluri bombastice, am fost oarecum plăcut surprins cînd am ajuns la articolul despre mine 🙂 Pentru o clipă m-a frămîntat gîndul că ar fi fost decent să mi se ceară şi mie consimţămîntul pentru a publica informaţii despre mine, dar s-a risipit iute frămîntarea. Nu cred că a fost întrebat de sănătate vreun alt protagonist luat în vizor în respectabila publicaţie.

Looking on the bright side, mulţumesc sincer tuturor celor care au apreciat şi au considerat că trebuie distribuit articolul pe Facebook 🙂 

Sper ca zîmbetul meu de revistă să vă însenineze seara 🙂

spy

Lasă un răspuns

