Startul proiectului ‘Ajută-mă să te ajut!’

După 9 ani de la accidentul meu, pot să spun că, pentru mine, cea mai importantă lecţie rămîne faptul că >>nimeni nu este intangibil<< Eşti bine, în putere şi brusc, într-o clipă, ţi se poate răsturna tot universul, un accident, un diagnostic teribil, orice, destinul vine cu multe necunoscute (după un criteriu incert, pe care, la un moment dat, eşti nevoit să îl defineşti singur, ca să poţi merge înainte). Ăsta este dictonul care mi-a intrat în subconştient şi mă motivează să mă bucur de fiecare zi care mi se dă, împreună cu bunătatea oamenilor pe care i-am cunoscut în atîţia ani şi pe care îi tot întîlnesc.

În vară, la SWIMATHON, am avut iarăşi şansa să fiu martorul multor acţiuni de sinceră solidaritate din partea voastră, a celor care aţi susţinut proiectul nostru Ajută-mă să te ajut!. În cadrul proiectului, eu şi alţi 4 băieţi, vom beneficia de o serie de şedinţe de kinetoterapie, atît de necesare atunci cînd ai o disabilitate care te ţine în imobilitate fizică. Lipsa mobilităţii vine, în majoritatea cazurilor, cu consecinţe grave, uneori iremediabile, fără un program susţinut de kinetoterapie: anchiloză articulară, retracturi musculo-tendinoase şi ligamentare, atrofie musculară, dureri acute. Lucrurile astea se întîmplă repede şi ajung să-ţi strice orice stare de spirit, trăgîndu-te în jos dacă eşti sau te străduieşti să fii o persoană activă. Eu, dacă nu fac o singură zi mobilizări la braţe şi picioare (cu însoţitor, desigur), simt imediat o deteriorare a stării fizice care mă deconcentrează de la orice activitate pe care mi-am propus-o în ziua următoare. Vă spun toate detaliile astea pentru a vă face o imagine mai clară asupra necesităţii acestor şedinţe de kinetoterapie, la care aţi contribuit voi. În alte cuvinte, întreţinerea fizică continuă este vitală pentru integrarea în societate a unei persoane cu dizabilităţi.

Pe parcursul perioadei de recuperare, vom reveni pe euRespect şi cu povestea fiecăruia dintre băieţi. Sînt convins că veţi fi impresionaţi.

Mă înclin şi vă mulţumesc pentru tot!

La mulţi ani! Să aveţi un 2016 aşa cum vi-l doriţi! 🙂
eurespect swim

Ieri, eu, împreună cu Bogdan, Andrei, Cristian şi Gheorghiţă, ne-am întîlnit cu kinetoterapeutul nostru – Silviu – pentru a stabili un program de recuperare şi pentru a face planuri pentru alte activităţi pe care le vom desfăşura împreună în anul ce vine.

2

Lasă un răspuns

