Campania „2% pentru euRespect” continuă!

La începutul anului trecut am crezut că am terminat-o cu plimbările cu maşina, fapt ce mi-a trezit o perspectivă destul de sumbră, avînd în vedere că în condiţia mea maşina poate fi utilă în multe situaţii. După ce mi s-au depistat cîteva complicaţii pe coloană, transferul în maşină ajutat de două persoane nu mai era o opţiune pentru mine. Căutînd soluţii, am găsit acest lift care mi-a salvat viaţa 🙂 Ca toate dispozitivele de tipul ăsta, liftul a avut un preţ pe care nu l-aş fi putut acoperi fără ajutorul vostru. Din cei 2% pe care i-aţi direcţionat în anii trecuţi către euRespect am putut achiziţiona liftul, cu ajutorul căruia am o mobilitate şi un grad de independenţă mai mare. Maşina este estenţială în desfăşurarea activităţilor Asociaţiei euRespect, este un mijloc pe care îl folosim des în organizarea întîlnirilor noastre şi, mai ales, atunci cînd este nevoie să oferim transport altor persoane cu dizabilităţi.

Vă mulţumesc din inimă pentru sprijinul vostru! Susţineţi în continuare Asociaţia euRespect direcţionînd 2% din impozitul pe venit! Avem convingerea că putem contribui, mai departe, la dezvoltarea unei societăţi incluzive, în care implicarea civică, puterea exemplului, empatia și respectul reciproc pot fi principii autentice care fac lumea noastră să funcționeze în direcția potrivită.

>> Fiți alături de noi și în 2016! Susţineţi iniţiativele noastre prin direcţionarea a 2% din impozitul pe venit către euRespect. Completaţi formularul – pe care îl puteţi descărca aici: http://bit.ly/1myBzcS – şi depuneţi-l la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a localităţii voastre de domiciliu.
Detalii despre procedură, împreună cu un model de completare găsiţi pe pagina campaniei: http://www.eurespect.ro/2-pentru-eure… sauhttps://alexluchici.wordpress.com/2-2/
Dacă vă este mai la îndemînă, vă rugăm să luaţi legătura cu noi şi depunem noi formularul pentru voi.
Vă invităm să parcurgeţi şi o serie de acţiuni pe care le-am desfăşurat anul trecut, cu sprijinul vostru din campania ‘2% pentru euRespect’: http://on.fb.me/1VkcgGp
Împreună putem face mai mult bine de dragul binelui! <<

Vă mulţumim!

euRespect

Lasă un răspuns

