euRespect a făcut valuri și la ediția Swimathon 2016

Am reușit!! Pe ultima sută de metri a campaniei noastre de fundraising pentru proiectul „Arta, dincolo de limite” s-au aliniat stelele și am atins targetul pe care ni l-am propus pentru a putea realiza expoziția itinerantă. Ba mai mult, mă bucur nespus că suma de peste 3000 de lei (în curînd o să aflăm cifra exactă) pe care am strîns-o ne va permite să venim și în ajutorul copiilor cu nevoi speciale cu talent în artă plastică de la Colegiul „Ion Holban” din Iași. Sînt convins că vor fi foarte bucuroși. Am fost pe la ei, i-am văzut, unii sînt plini de viață, alții mai triști și sărăcăcioși, de pare că sînt uitați de părinții lor în cămine, în grija asistentelor școlare, așa că, sînt convins că donațiile voastre le vor aduce un zîmbet pe buze odată ce le vom duce cele necesare.
Vă mulțumesc din inimă vouă, tuturor celor care ați rezonat cu cauza noastră și ați făcut o donație! ÎMPREUNĂ chiar putem pune lucrurile în mișcare și ideile bune în practică!

Mulțumesc fiecărui Golden Fish care a înotat ieri pentru proiectul nostru:Teo, Oana, Silviu, Octav, Viorel, Dan! Aveți o inimă mare și împreună faceți o echipă grozavă! 🙂
Mulțumesc, Gentillia și Violeta! Apreciez tare mult că, dincolo de faptul că aveți mereu agenda plină, ați făcut o treabă fantastică – ca de obicei – de acolo, de departe!
Diana, m-am entuziasmat de-a dreptul cînd te-ai implicat și tu cu origami pentru a ne susține. Thank you! 🙂 La cît mai multe inițiative împreună!

De acum, ne auzim pe măsură ce vom pune proiectul pe picioare. Revin cu poze, cînd va fi să facem!

Găsiți AICI calendarul activităților. http://www.euRespect.ro

IMG_8718

Echipa euRespect cu înotătorii Golden Fish și galeria care a cuceritSwimathon Iași 🙂

IMG_8635

Trup și suflet alături de înotătorii noştri din echipa Golden Fish @ Swimathon Iași Am ridicat nivelul de decibeli la maxim 🙂

IMG_8725

În poză, subsemnatul cu fantastica echipă de înotători a euRespect-ului, *Golden Fish* De doi ani facem valuri împreună și o să tot facem!

Această prezentare necesită JavaScript.

Citește AICI articolul integral de pe euRespect.ro

Album Facebook – AICI

http://www.euRespect.ro

Lasă un răspuns

