Breakfast Discussion | European Accessibility Act – Brussels

Cîteva fotografii de la dezbaterea Promoting Person-centered Approaches to Accessibility organizată de Reprezentanta Permanenta a Romaniei pe langa UE ce a avut loc la sediul Microsoft Innovation Center Brussels. Discuțiile au fost foarte constructive și au avut ca subiect principal Actul European pentru Accesibilitate. Am fost invitat în calitate de fondator al Asociației euRespect și mă bucur că am putut să subliniez în fața celor ce au elaborat acest act legislativ importanța facilitării accesului la tehnologii asistive pentru persoanele cu dizabilități și oportunitățile ce pot apărea odată cu acest lucru. Totodată, am prezentat și dispozitivele de care depind și pe care le utilizez zi de zi în activitatea mea, ocazie cu care am pus accentul pe necesitatea accesibilizărilor pentru persoanele cu dizabilități pentru a deveni cetățeni activi într-o societate incluzivă.


Pe lîngă lucrurile care s-au discutat, reprezentanții Microsoft au prezentat cîteva inovații tehnologice impresionante care cresc independența persoanelor cu diferite tipuri de dizabilități și mă bucur mult să văd că se face cercetare în acest sens. Au dezvoltat un soft care îmi poate fi și mie de folos, cu ajutorul căruia aș putea lucra pe laptop doar cu ajutorul privirii. Nu l-am testat încă, dar vine cu Windows 10 și e la îndemîna oricui fiind gratuit.


European Accessibility Act poate îmbunătăți semnificativ calitatea vieții persoanelor cu dizabilități și sper ca efectele implementării acestui act legislativ să devină cît mai curînd palpabile.

#MakeEUaccessible

Logo & grafică –> Designed by ALEX LUCHICIO scurtă prezentare despre proiectele Asociației euRespect.Cîteva cuvinte și despre activitatea mea ca grafician și despre felul în care lucrez cu dispozitivul adaptat cînd realizez diverse materiale publicitare.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

