Perseverance is the key to success.

În audiența de joia trecută pe accesibilitate (link în comment) cu primarul Iașului și reprezentanții serviciului de amenajări publice le-am menționat domnilor o situație, între multe altele, cu care mă confrunt, eu și mulți ca mine în oraș, anume o bordură în plin centru din cauza căreia eram nevoit să ocolesc un parc întreg ca să parcurg o distanță de altfel infimă, între Palas și hotel Moldova, dincolo de care e stația de tramvai.

O bordură aparent banală – nu și pentru mine – pe care m-am încumetat de multe ori să o trec, numai cu ajutor la urcare, iar la coborîre chiar și singur. De cîteva ori mi-am spart buza în joystick de la coborîrea bruscă și odată era să pierd și niște dinți. Csf, mult de ocolit. Am înghițit în sec, am blagoslovit administrația și mi-am văzut de drum. Dar n-am rămas indiferent, n-ai cum, ba dimpotrivă.

Long story short, cu surpridere am aflat că după intervenția mea, la foarte scurt timp! a fost făcută rampă în acel loc. Azi am fost să văd minunea cu ochii mei.

Acum sîntem în legătură cu cei de la amenajări și pare că bate un wind of change. Cum am mai spus, we shall see. Deja am pregătit o listă cu astfel de zone de remediat pentru domnii responsabili cu spațiul public. Rampă cu rampă accesibilizăm Iașul 👍

euRespect | APTA – Alianța pentru Promovarea Transportului Alternativ Iași

#IașulAccesibilPentruToți

#IașulIubeștePietoniiȘiBicicliștii

Lasă un comentariu